مطالب دورژانس

نزدیک ترین تعمیرکار درب اتوماتیک پارکینگ دورژانس

تیم دورژانس متشکل از مجرب ترین و حرفه ای ترین تکنسین های نصب و تعمیر در سرتاسر ایران می باشد که وظیفه خدمات دهی شبانه روزی به مشتریان عزیز را دارد .

دورژانس نزدیک ترین تعمیرکار درب اتوماتیک پارکینگ را به شما معرفی می کند.

کارشناسان فروش دورژانس می توانند در زمینه خرید و فروش جک های برقی پارکینگ شما را راهنمایی کرده و پس از بازدید از محل مورد نظر بهترین جک را به شما معرفی کنند. 

جک های بازویی مدل فک ایتالیا از پر طرفدارترین جک های موجود در بازار است.

همچنین با نصب، خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای را به نحو احسن برایتان انجام می دهد. با دورژانس هیچ انتظاری نیست که براورده نشده باشد .

با توجه به اینکه جک درب پارکینگ مهمترین قسمت هر درب پارکینگی است از این رو تعمیر ناقص و یا تعویض آن با قطعات تقلبی علاوه بر کارکرد نامطلوب می تواند خطرات و صدمات جانی نیز به همراه داشته باشد.

بنابراین مراجعه به مراکز مجاز و تخصصی برای تعمیر درب پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

دورژانس تخصصی ترین مرکز تعمیر انواع درب اتوماتیک به شمار میرود و خدمات با کیفیت مطلوب را به مشتریان ارائه می دهد و پس از تماس مشتری در طی شبانه روز نزدیک ترین تعمیرکار درب اتوماتیک پارکینگ را به محل مشتری اعزام  می نماید.

تعمیر جک های ایتالیایی به مراتب دشوار تر از جک های ایرانی می باشد اما تعمیرکاران دورژانس توانسته اند در این مقوله خوش بدرخشند.

تعمیرات داخلی جک و تعمیرات مرکز کنترل آن به بهترین نحو انجام شده و رضایت مشتری مهم ترین هدف یک تعمیرکار است .

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *