مقالات, مقالات درب اتوماتیک لولایی

۱۰ تا از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی در سال 1403

بهترین برند جک پارکینگی ایرانی درب سازان ایمن فک

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی در سال 1403

اغلب مردم به هنگام خرید جک به دنبال بهترین جک درب پارکینگ برای درب ساختمان خود هستند. زمانی که ما برای خرید هزینه می کنیم قطعا دوست داریم بهترین محصول را خریداری کنیم. همان طور که می دانیم امروزه به علت افزایش قیمت ارز ، سختی های واردات کالاهای خارجی و افزایش قیمت جک های درب پارکینگ خارجی اغلب مشتریان به دنبال بهترین جک درب پارکینگ ایرانی هستند.

جک های اتوماتیک بیش از ۲۰ سال است که جای خود را در بازارهای ایران پیدا کرده اند.در ابتدا فقط جک های برقی خارجی در بازار بودند اما با گذشت زمان و افزایش قیمت ارز شرکت های ایرانی به فکر تولید این کالا در کشور افتادند. در ابتدا جک های پارکینگ ایرانی مورد استقبال مردم واقع نشده بودند اما به تدریج با افزایش کیفیت و متریال جک های ایرانی و اثبات کیفیت خود در طول زمان باعث شده امروزه درصد زیادی از جک های پارکینگی ساختمان ها ساخت ایران باشد.

البته از حق نگذریم ! امروزه جک های ایرانی نسبت به گذشته کیفیت بسیار بالاتری دارند بسیاری از مدل های ایرانی موجود در بازار از طراحی و مهندسی معکوس جک های خارجی تولید شده اند که باعث شده کیفیت آن ها نزدیک به جک های خارجی و حتی در حد آن ها باشد! البته این موضوع برای تمامی جک های ایرانی صادق نیست متاسفانه جک های متفرقه زیادی در بازار موجود است که نه تنها کیفیت مناسبی ندارند بلکه از گارانتی ضعیفی برخوردارند که باعث به دردسر افتادن خریدار می شوند.در هنگام خرید حتما از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خرید کنید تا متضرر نشوید!

در ادامه مطلب به بررسی ۱۰ مدل از بهترین جک های درب پارکینگی ایرانی موجود در بازار می پردازیم که توسط کارشناسان ایمن فک مورد ارزیابی قرار گرفته و نمره قبولی دریافت کرده اند.

همچنین شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله بهترین جک درب پارکینگ خارجی، با 10 مدل از بهترین جک های پارکینگی خارجی موجود در بازار ایران نیز آشنا شوید.

1. جک پارکینگ HSS – مدل ونوس

گروه صنعتی HSS واقع در مشهد چند سالی است که به تولید جک های با کیفیت روی آورده است.شرکت HSS کیفیت محصولات خود را فدای قیمت آن نکرده و از متریال با کیفیت و با دوام در محصولات خود استفاده کرده است.

گروه HSS برای طراحی جک پارکینگ خود جک کوچی ایتالیایی را مهندسی معکوس کرده به طوری که در اولین نگاه متوجه شباهت بسیار زیاد جک HSS نسبت به جک کوچی می شویم.

جک درب پارکینگ HSS برای طراحی بدنه محصول خود همانند جک کوچی از آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده که باعث استحکام ، مقاومت ، وزن کمتر این جک نسبت به جک های ایرانی آهنی موجود در بازار شده است.

همان طور که می دانید آلومینیوم نسبت به آهن ارزش و قیمت بیشتری دارد.استفاده از آلومینیوم در این جک درب اتوماتیک باعث افزایش قیمت تمام شده این محصول نسبت به رقبای خود همچون سیماران و میلان شده است.

جک پارکینگ HSS در دو کورس با طول ۴۰ برای درب های تا ۳ متر و کورس ۶۰ برای درب های تا ۵ متر تولید شده است.

همان طور که گفتیم شرکت جک برقی HSS کیفیت محصولات خود را فدای قیمت نکرده و از آلیاژ آلومنیوم و متریال با کیفیت استفاده کرده است که این تصمیم باعث شده این محصول ایرانی را در صدر لیست بهترین جک های پارکینگ ایرانی قرار دهیم.

از مزایا دیگر جک درب ریموتی HSS می توان به گارانتی 2 ساله و یک ماه تعویض کامل جک اشاره کنیم که باعث شده خریداران با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این جک اقدام کنند.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ hss مدل ونوس

2. جک پارکینگ کانه گیتس – KoneGates

جک درب کانه گیتس تحت لیسانس کشور فنلاند با تکنولوژی اروپا می باشد که وارد عرصه تولید انواع جک پارکینگی شده است.شرکت کانه گیتس فعالیت حرفه‌ای خود را در کشور فنلاند آغاز کرده و امروزه بسیاری از محصولات خود را به کشورهای آسیایی همچون ایران صادر می کند.

شاید برای شما سوال باشد که چرا یک جک خارجی را داخل لیست بهترین جک های پارکینگ ایرانی قرار داده ایم! در این باره باید به شما بگوییم که شرکت کانه گیتس زیرمجموعه و تحت لیسانس شرکت کانه فنلاند است.

بازو های این جک پارکینگی در داخل کشور ترکیه تولید و مونتاژ می شوند ولی سایر اقلام این محصول مانند ریموت پارکینگ ، مدارفرمان ، فلاشر و سنسور های چشمی آن داخل ایران تولید شده و داخل پک این جک درب قرار می گیرند.

با این اوصاف جک برقی کانه گیتس را می توان جز جک های نیمه ایرانی به حساب آورد.

جک درب پارکینگ KoneGates در دو مدل Winkit 4 و Winkit 6 تولید شده که متناسب با وزن و طول درب ساختمان خود می توانید از بین این دو مدل انتخاب کنید.

گارانتی این محصول مانند اکثر رقبای ایرانی خود ۲۴ ماهه بوده که زمان مناسبی برای به چالش کشیدن عملکرد این جک می باشد.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ کانه گیتس مدل winkit4

3. جک پارکینگ سیماران مدل 4S و 6S

جک پارکینگ سیماران مدل Faraz 4S تولید ایران محصول شرکت سیماران که تا پیش از این به تولید آیفون تصویری معروف بود اما امروزه به تولید و واردات سیستم های حفاظتی ، درب های اتوماتیک و سیستم های کنترل تردد نیز پرداخته است.

سیماران مدل جک فراز پی را در ابتدای ورود به بازار با بازو Proteco ایتالیایی عرضه کرد و با تجربه مثبت مشتریان مواجه شد. حال سیماران با تجربه تر از گذشته، از یک جک کاملا ایرانی رونمایی کرد و به گفته خودش توانسته تمام قطعات و متریال این جک را بومی سازی کند.

قدرت موتور این جک ۲۸۰ وات می باشد.بازوهای جک سیماران حداکثر گشتاور ۳۲۰۰ نیوتن تولید می کند و همچنین طول کورس حرکتی آن ۴۰۰ میلی متر می باشد.

جنس روکش میله فراز 4S استیل ضد زنگ می باشد که با توجه به داشتن گواهی IP44 این جک را در مقابل بارش باران و عبور گرد غبار مقاوم کرده است.دمای کاری این جک از -20 تا 80 درجه سانتی گراد می باشد،همچنین زاویه چرخش بازو ها نیز 110 درجه است.

تفاوت مدل های 4S و 6S فقط در طول کورس آن ها است که با توجه به طول درب خود می توانید از بین این دو مدل انتخاب کنید.

جک سیماران نیز مانند اکثر رقبای ایرانی خود دارای ۲۴ ماه گارانتی است که با توجه به داشتن نمایندگی های متعدد در سراسر کشور ضمانت نامه سیماران را می توان جز بهترین گارانتی ها قرار داد.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ s4 سیماران

4. جک پارکینگ میلان مدل Mohest

در ابتدا شاید با خواندن اسم میلان فکر کنید که این جک خارجی را چرا در لیست بهترین جک درب اتوماتیک ایرانی قرار داده ایم! اما باید بگوییم که جک میلان کاملا تولید داخل است و فقط اسم آن به نام یکی از شهر های کشور ایتالیا است.

جک پارکینگ میلان مانند جک سیماران شباهت زیادی به جک پروتکو ایتالیایی دارد. این محصول دارای گواهی Ip44 است که به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردغبار به داخل دستگاه می باشد.

توان موتور این دستگاه ۲۸۰ وات بوده و حداکثر وزن پشتیبانی شده برای هر لنگه درب ۳۰۰ کیلوگرم و عرض ۳ متر می باشد که البته در مدل های با طول کورس ۵۰۰ و ۶۰۰ به ترتیب قادر به جابجایی درب های با ابعاد بیشتر نیز هستند.

شرکت میلان نیز برای این محصول خود ۲ سال گارانتی در نظر گرفته است.جک درب برقی میلان دارای قیمت و کیفیت مناسبی است و جز جک های میان رده بازار به شمار می آید.پیشنهاد ما برای ساختمان های تا ۱۲ واحد این جک پارکینگی می باشد.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ میلان مدل mohest

5. جک پارکینگ یال مدل پرایم

جک پارکینگ پرایم کاستومایز ساخت شرکت یال یکی از جک های بسیار با کیفیت ایرانی است که شرکت یال تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برده تا یکی از بهترین محصولات جک های پارکینگی را به بازار عرضه دارد.

شرکت یال مدل پرایم را در 4 مدل P1 ، P2 ، P3 و Customize عرضه کرده است که با توجه به مدل آن تا هر لنگه درب 5 متر را جابجا می کند.

در طراحی بدنه جک پارکینگی پرایم از آلیاژ با کیفیت آلومینیوم و پلی استر استفاده شده که با توجه با داشتن استاندارد IP این جک را در مقابل نفوذ آب و گرد غبار کاملا مقاوم کرده است.

از ویژگی های مثبت این جک پارکینگی می توان به گارانتی ۳ ساله یال ، استفاده از متریال با کیفیت ، بدنه مقاوم و خلاص کن کلیدی اشاره کرد.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ یال مدل پرایم

6. جک پارکینگ سوپرلایف

جک پارکینگی سوپرلایف از برند های با کیفیت و قدرتمند ایرانی ساخت شرکت متین گذر بوده که دارای طراحی مدرن و زیبا بوده و چرخنده های با کیفیت با استاندارد C95500 آمریکا در آن به کار رفته است.

شاید نام جک لایف ایتالیا را شنیده باشید که یکی از بهترین برند های ایتالیایی به شمار می رود.شرکت متین گذر وارد کننده جک لایف نیز می باشد برای همین می توان گفت این گروه صنعتی یکی از با تجربه ترین ها در صنعت درب های اتوماتیک به شمار می رود.

وقتی به طراحی چشمی و فلاشر های این جک دقت می کنیم متوجه شباهت بسیار زیاد آن به جک لایف ایتالیا می شویم شرکت جک پارکینگ سوپرلایف با الگو گرفتن از جک لایف این جک پارکینگی با کیفیت را طراحی کرده است.

سوپرلایف در دو مدل ۴۰۰ و ۶۰۰ به بازار عرضه شده که با توجه به وزن و ابعاد درب خود می توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.گارانتی این جک پارکینگی نیز ۲ ساله می باشد.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ سوپر لایف

7. جک پارکینگ ویرا

جک درب برقی ویرا ساخت ایران و با طراحی اسپانیایی می باشد.یکی از ویژگی های بارز این محصول ظاهر بسیار زیبا و نور LED که بر روی بازو این جک کار شده است می باشد.

جک پارکینگ ویرا مدل Faro نیز مانند جک HSS در متریال خود از آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده که موجب گردیده تا در دمای بالا و تردد بالا نیز استحکام خوبی داشته باشد.

مزیت جک ویرا طراحی بازو های آن می باشد به طوری که مانند جک های سیماران و میلان به صورت گلدانی نیست و تخریب کمتری نیاز دارد.

ویرا Faro دارای گواهی IP64 است که نشان دهنده مقاومت بالای این جک در برابر گردغبار و نفوذ آب می باشد به همین دلیل برای مناطق مرطوب بسیار مناسب می باشد.

شرکت ویرا این سری از جک های Faro را در دو مدل FARO-400 ، FARO-500 و FARO-800 به بازار عرضه کرده است.اگر عرض درب شما بیشتر از 3 متر است می توانید از مدل FARO-500 و اگر بیش از 5 متر است می توانید از مدل FARO-800 استفاده کنید.

جک پارکینگی ویرا نیز گارانتی ۲۴ ماهه برای محصول خود در نظر گرفته تا مشتریان با خیالی آسوده تر نسبت به خرید این جک پارکینگی اقدام کنند.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ ویرا

8. جک پارکینگ سیماران مدل Faraz 5P

بله باز هم سیماران ! شاید برای شما سوال پیش آمده که چرا دو بار این جک ریموتی را در لیست بهترین جک های اتوماتیک قرار داده ایم.جک پارکینگ 5P سیماران جز جک های نیمه ایرانی به شمار می آید به دلیل استفاده سیماران از بازو های شرکت پروتکو در پک این جک پارکینگی باعث شده این مدل جز جک های محصول مشترک ایران و ایتالیا به شمار برود.

البته به جز بازو ها تمامی متعلقات دیگر جک ساخت ایران بوده و از همان نوعی هستند که سیماران داخل جک مدل فراز 4S خود به کار برده است.

جک های ایتالیایی سیماران در دو مدل 5P و 4P عرضه شده که با توجه به ابعاد درب می توانید یکی از این دو مدل را خریداری کنید.این مدل نیز مانند جک بازویی 4S دارای گارانتی 2 ساله می باشد.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ سیماران مدل faraz 5p

9. جک پارکینگ یال مدل X

در بالاتر جک های سری پرایم را به شما عزیزان معرفی کردیم که جز جک های بالارده شرکت یال به شمار می آیند.جک های سری X شرکت یال در رده جک های میان رده قرار می گیرند.اگر ابعاد درب ساختمان شما هر لنگه تا 4 متر می باشد می توانید از سری X جک های یال استفاده کنید.

شرکت یال تولید محصولات خود را از سال ۹۲ شروع کرده و جز شرکت های با سابقه در زمینه درب های اتوماتیک به شمار می رود.یال جک های سری ایکس خود را در دو مدل X1 و X2 تولید کرده است.

ضمانت نامه این جک نیز ۲ ساله می باشد.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ یال مدل x

۱۰.جک پارکینگ پرشین پاور

شرکت پرشین پاور از سال 85 شروع به تولید جک های پارکینگی کرده است.مدل S400 این جک از مدل های پرفروش این جک پارکینگی به شمار می آید.

جک پارکینگ پرشین پاور را می توان اقتصادی ترین جک موجود در بازار ایران نامید! جک درب پرشین پاور جز جک های مقرون به صرفه نسبت به کیفیت آن قرار داد.

مشخصات جک پارکینگ پرشین پاور 400

جک پرشین پاور برای ساختمان های با تردد متوسط و پایین یک انتخاب مناسب ، ارزان و اقتصادی است.ما برای ساختمان های کم واحد که قصد دارند برای اتوماتیک کردن درب خود هزینه زیادی نکنند جک پارکینگی پرشین پاور را پیشنهاد می کنیم.

شرکت پرشین پاور نیز مانند دیگر شرکت ها این محصول خود را ۲ سال گارانتی کرده است.

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی | جک پارکینگ پرشین پاور

11.جک پارکینگ یوتاب مدل U10

یکی دیگر از برند های ایرانی که در بازار سر و صدا کرده است، برند یوتاب می باشد. یکی از محصولات محبوب این برند جک پارکینگ یوتاب مدل U10 است.

جک پارکینگ یوتاب U10 یکی از جدیدترین سری های تولید شده این برند می باشد. موتور این جک پارکینگ قدرتمند بوده و می تواند هر لنگه درب به طول 3 متر و وزن 400 کیلوگرم را حرکت دهد. همچنین شایان ذکر است جک پارکینگ یوتاب مدل U10 میتواند تا 60 مرتبه تردد را در طول روز پشتیبانی کند.

جالب است بدانید این نوع جک برگرفته از جک ایتالیایی وی تو کالیپسو بوده که یکی از پر فروش ترین جک پارکینگ در ایتالیا می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه بفرمایید. فک

4 نظر در “۱۰ تا از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی در سال 1403

  1. هدیه رضازاده گفت:

    سلام و خدا قوت
    من چند سالی میشه که تنها از برند فک استفاده میکنم قصد دارم درب ورودی رو درب اتوماتیک کنم.
    اطلاعاتم رو براتون میذارم لطفا راهنماییم کنید که بتونم از روی سایت خرید کنم.
    در من برای یه ساختمان آپارتمانی هستش وزن درب من به طور کلی 550 تا 600 کیلو و اندازه درم هم 4.5 تا 5 متر هستش
    ممنون میشم پاسخگو باشید.

    1. Admin گفت:

      سلام و احترام خدمت شما
      کاربر گرامی، سپاس از پیام شما.
      با توجه به توصیفات شخص شما، اگر وزن هر لنگه درب شما تا 3 کیلوگرم باشد و همچنین طول هر لنگه درب شما 3 متر باشد و علاوه بر هر دو مورد ذکر شده تعداد تردد مجتمع شما تا 18 بار در ساعت باشد، پیشنهاد ما به شما، جک 412 برند فک می باشد. اگر برای ثبت سفارش و میزان تردد برای شما سوالی پیش آمد، می توانید با شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

  2. سهراب گفت:

    چجوری میتونم از روی سایتتون خرید کنم؟
    من میخوام راهبند بخرم ولی ممکنه ماشین باهاش برخورد کنه نمیخوام آسیبی بهش وارد بشه.
    چی بخرم بهتره ممکنه راهنمایی کنید؟

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.
      پیش از هر چیزی شما باید بدانید راهبند های مگنتیک دارای میله ی انعطاف پذیری هستند و همین مورد سبب شده است تا در صورت برخورد با شی، حالت رفت و برگشتی داشته باشند و نشکنند.
      برای ثبت سفارش، شما می بایست روی سایت در قسمت فروشگاه وارد شده، پس از انتخاب راهبند مورد نظر، نسبت به ثبت سفارش و نتیجه نهایی اقدام بفرمایید. اگر برای انتخاب به مشاوره نیاز داشتید و یا در زمان ثبت سفارش برای شما سوالی پیش آمد، می توانید با شماره 72239-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *