مطالب دورژانس

اطلاعاتی درباره ساختار کرکره های برقی دورژانس

برای در اختیار گرفتن تجهیزات کرکره برقی مغازه یا فروشگاه باید‌ به چند‌مورد توجه داشته باشیم:
1-وزن تیغه و فضای موجود در بالای کرکره برقی مغازه برای نصب قرار گرفتن رول و موتور وهمچنین قطعات کرکره برقی مغازه
2-انتخاب موتور های کرکره برقی مناسب
3-ابعاد مورد استفاده و اندازه اصلی کرکره برقی مغازه و قیمت
4-ظاهر و زیبایی تیغه های کرکره برقی مغازه
5-تیغه های مناسبی برای کرکره برقی خریداری بکنیم

قبل از اینکه بخواهیم به توضیحاتی از قبیل موارد فوق الذکر اشاره بکنیم باید به این موضوع بپردازیم که نوع موتور و تیغه کرکره برقی

هیچگونه تاثیری در جمع شدن و چگونگی جمع شدن آن ندارد و این که کرکره برقی مغازه از سیستم رول آپ استفاده میکند. مهم نیست که چه وزنی یا چه جنسی از را قرار است جمع بکند.

معمولا برای کرکره های کوچک با وزن سبک تر از موتور های توبلار تا محور و گشتاور 140 نیوتن بر متر و برای سایز بزرگ تر از موتور ساید و یا موتور های صنعتی استفاده میشود.

تیغه کرکره پر کاربرد ترین یراق آلاتی است که به کار برده میشود . تیغه ها یا از جنس آلومینیوم و یا از جنس پلی کربنات شفاف استفاده میشود
تیغه های آلومینیومی برای کرکره هایی تا حداکثر ابعاد و اندازه 7متر در 8 متر (7*8) و تیغه های پلی کربنات شفاف تا سقف با اندازه 4 متر در 5 متر (4*5) قادر به نصب و استاندارد است. ولی شما میتوانید به ابعاد بیشتر و  بزرگتری استفاده کنید. ولی غیر استاندارد است و شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که احتمال خرابی در صورت استفاده بیشتر از استاندارد ابعاد رو به بالا میرود.

موتور کرکره برقی مغازه :

برای کرکره های برقی مغازه اصولا و معمولا از موتور های توبلار و یا موتور ساید استفاده میشود که موتور های ساید تقریبا 15٪ از موتور گرانتر می باشند. موتورهای توبلار فضای کمتری را در بر میگیرد ولی در صورت خرابی باید کل کرکره را باز کنیم تا موتور را آزاد کنیم و آن را تعمییر یا تعویض کنیم. ولی در صورت خرابی موتور های ساید اصلا نیازی به پایین آوردن کرکره  نداریم و همان طور که به ظاهر میبینم آن موتور را آزاد کنیم و در صورت تعویض یا تعمیر کار را انجام بدهیم.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *