مطالب دورژانس

بزرگترین مجموعه جک بازویی پارکینگ در تهران وحومه

بزرگترین مجموعه جک بازویی

برای درب هایی که تردد آنها در روز بالاتر است مانند مجتمع ها و پارکینگ های بزرگ از جک های پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید زیرا تردد این جک ها نامحدود است و در اثر بازو بسته شدن مکرر داغ نمی کند و خراب نمیشود،البته قیمت این نوع جک ها بسیار گرانتر است.

نوع دیگر جک های درب پارکینگ الکترومکانیک هستند که عمدتا از این جک ها برای تردد های متوسط حدود ۳۰ مرتبه در روز استفاده میشود، این جک پارکینگی در قدرت های مختلفی تولید میشود و کیفیت آنها نیز متفاوت است.

یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و پرآوازه ترین شرکت های تولید کننده جک درب پارکینگ شرکت FAAC ایتالیا است.

کمپانی فک حدود 50 سال مشغول به فعالیت در این زمینه بوده و در همین راستا معتبرترین برند تولید جک درب پارکینگ در جهان است. یکی از محبوبترین محصولات این کمپانی، می توان به جک درب پارکینگ فک مدل 412 اشاره کرد.

یکی از مهم ترین اهداف این شرکت، تولید جک هایی قابل اعتماد، کارآمد و ایمن با عمر طولانی است که تا به امروز در این زمینه موفقیت زیادی به دست آورده است.

بزرگترین مجموعه جک پارکینگ

کمپانی بین المللی جک برقی جنیوس افتخار صادرات سیستم های امنیتی از جمله راهبند، جک پارکینگی را به 70 کشور جهان دارد.

هم چنین با قدرت زیاد در راستای تولید های جک های بازویی و ریلی با مکانیزم های متفاوت الکترومکانیکی و هیدرولیکی با قدرت زیاد و تولید محصولات با کیفیت در تمامی بازار های صادر کننده می تازد.

جک برقی جنیوس در واقع زیر مجموعه جک برقی فک می باشد. در واقع کمپانی فک بعد از تاسیس کارخانه درب اتوماتیک جنیوس آن را خریداری نمود.

محصولات کمپانی جنیوس کاملاً در مسیر تکنولوژی روز می باشد و کیفیت و مرغوبیت قطعات جزء اولویت های اصلی این برند می باشد.

جنیوس در مدل های گوناگون تک لنگه، دو لنگه و کشویی در بازارهای صنعتی در دسترس می باشد.

نصب و راه اندازی جک جنیوس دارای یکسری المان های خاصی می باشد. باید در نظر داشت که در نصب  توسط تکنسین ها برای جک برقی جنیوس حتماً باید اصول و قواعد آن به درستی انجام شود.

مناسب برای درب های تا وزن هر لنگه 300 کیلوگرم در مدل جک 300 Genius G-bat عرضه شده است. اما از این خانواده جک هایی با قدرت 400 کیلوگرمی نیز در بازار موجود میباشد.

جک جنیوس 300 Genius G-bat قادر است درب هایی به عرض 3 متر را برای هرلنگه جابجا کند.

از ویژگی های این جک باید به این نکته اشاره کرد که جک پارکینگی جنیوس 300 قابلیت اتصال مستقیم قفل الکتریکی به کنترل برد را دارد و از ولتاژ 220 ولت استفاده میکند.

برای تولید G-Bat بهترین ها انتخاب شده اند، که این باعث شده تا موفقیت در عملکرد طولانی مدت در این محصول در کنار هم قرار گیرند.

مرکز فروش جک درب اتوماتیک
بهترین جک دربازکن پارکینگ
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *