مطالب دورژانس

نصب جک پارکینگ در کامرانیه تهران

عکس بالا نصب جک پارکینگ در کامرانیه تهران توسط تیم دورژانس می باشد.

دورژانس دارای مجرب ترین تکنسین های نصب و خدمات پس از فروش جک های پارکینگی می باشد. در زمینه خرید جک پارکینگ هم کارشناسان دورژانس پس از بازدید از محل بهترین پیشنهاد را به شما خواهند داد .

در بین جک های پارکینگی و تقاضای مشتریان نسبت به کیفیت جنس و کارایی طولانی مدت آن جک های بازویی مدل فک ایتالیا را معرفی می کنیم .کمپانی فک بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات فک و جنیوس در سرتا سر جهان یکی از پرفروش ترین های این عرصه می باشد. 

در بین  محصولات فک جک های بازویی پر استفاده ترین در تهران و شهرستان های تهران  می باشد .به عنوان مثال در سال های اخیر نصب جک پارکینگ مدل 412 الکترومکانیکی فک خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.

بدنه جک اتوماتیک درب فک 412 کاملا پوشیده بوده و ضد آب و رطوبت و گرد غبار میباشد و میتوان این جک را در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد.فک مدل FACC 412 دارای ولتاژ ورودی موتور 220 ولتی است و محدودیتی برای تعداد کارکرد روزانه ندارد بنابراین جک فک مناسب برای انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری پر تردد میباشد.

 محدوده دمایی عملکرد از 20- درجه سانتیگراد تا 55+
   دارای استاندارد IP44
   دارای قابلیت دو سرعته (سرعت اهسته)
   قابلیت نصب قفل برقی
   سرعت حرکت جک 5/1 سانتیمتر بر ثانیه
  تعداد تردد 18 مرتبه در ساعت
   بیشترین نیرو 3200 نیوتن

     ضد آب و ضد گرد و غبار                                                                     
   قابلیت ترمز گیری
  میل ماردن از جنس استنلس و چرخ دنده های فلزی
   دارای سیستم خلاص کن اچاری
   امکان باز و بسته شدن به داخل یا خارج
   مناسب درب به وزن هر لنگه حداکثر 350 کیلوگرم

   گارانتی 4 ساله
   محصول با کیفیت برتر کشور ایتالیا

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *