مطالب دورژانس

جک بازویی درب و مشخصات آنها در دورژانس

جک پارکینگی فک FAAC ایتالیا

جک پارکینگی فک (FAAC) محصول کشور ایتالیا می باشد. جک پارکینگی فک یکی از قابل اطمینان ترین و قدیمی ترین جک های برقی موجود در بازار است، پیشینه کمپانی فک و گارانتی بالا این دستگاه او را از سایر هم ترازان خود متمایز می سازد.

این جک بازویی درب معمولا با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم، در دمای بالا و تردد ها زیاد، مقاومت خوبی را از خود نشان داده است. اهمیت این جک پارکینگی در طراحی، کارایی بسیار نرم و بی سروصدا، و دوام آن در تمام شرایط جوی مختلف می باشد.

جک پارکینگی فک بیشترین کاربرد را در پروژه های نصب درب پارکینگی در ایران دارند. قدرت و کیفیت خوب این جک پارکینگی باعث محبوبیت هر چه بیشتر این برند شده است.

جک های بازویی الکتروهیدرولیک فک در مدل های مختلف در بازار هستند که مناسب برای درب های دولنگه مسکونی که حداکثر طول هر لنگه در ۳ متر و درب های دولنگه تجاری و صنعتی که حداکثر طول هر لنگه در۷ متر می تواند باشد.

کمپانی فک به صورت تخصصی در تولید سیستم های جک پارکینگی هیدرولیک فعالیت دارد. ولی با تولید جک الکترومکانیک نشان داد که می خواهد بازار خود را در سیستم های الکترومکانیک و جک ارزان قیمت حفظ کند .

این جک پارکینگی برای ساختمان ها با رفت و آمد کم ، پایین تر از ۱۵ واحد می باشد. دارای دوام و عمر بالایی میباشد. جک های الکترومانیکی قدرت هر لنگه درب تا ۳۵۰ کیلو گرم را دارد. جک مدل ۴۱۲ یکی از پر فروشترین محصولات در بازار ایران را دارد و برای درب های ساختمانی تردد پایین توصیه می شود.

در ساختمان هایی که تعداد طبقات آن بالاست از درب های سنگین تر استفاده شده و در این نوع ساختمان ها چون تردد و رفت آمد زیاد است از جک بازویی درب هیدرولیکی استفاده می شود و در ساختمان هایی که تعداد طبقات آن کم است از درب های سبک تر استفاده می شود و در این نوع ساختمان ها چون رفت و آمد کم تر است جک مکانیکی کاربرد بیشتری دارد.

در برخی از ساختمان ها، از درب های لولایی ظریف استفاده شده که برای هیدرولیکی کردن این نوع از درب ها استفاده از جک مکانیکی یا هیدرولیکی مناسب نیست زیرا در زیبایی ظاهری تاثیر زیادی می گذارد، در چنین موارد از جک زیر سطحی یا جک نامرئی استفاده می شود که نیاز به فونداسیون و زیر سازی می باشد.

امروزه جک درب پارکینگ یکی از ملزومات ساختمان ها شده است و کسی دیگر حاضر نیست از خودرو پیاده شود و درب پارکینگ را بازکند.جک پارکینگی بازار بزرگی دارد که در آن هم جک باکیفیت وجود دارد هم جک بی کیفیت.بنابراین برای خرید جک پارکینگی بهتر است نکاتی را بدانید تا شمارا برای خرید این محصول راهنمایی کند.

حتما قبل از خرید جک پارکینگی طول و وزن حدودی هرلنگه درب را به دست بیاورید ،زیرا دانستن طول و وزن درب اهمیت زیادی دارد و معمولا برای درب های باطول هر لنگه ۲/۵متر از شفت های متوسط و برای بیشتر از ۲/۵متر از شفت های بلند جک در استفاده می کنند. همچنین اگر وزن هر لنگه درب تا ۳۵۰کیلوگرم باشد از جک های سبک وزن و بالای ۳۴۰کیلو از جک های سنگین تر استفاده میشود.

مقدار تردد روزانه نیز در انتخاب جک پارکینگی بسیار موثراست ،برای تردد های بالای ۲۰واحد بهتراست از جک های درب پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید که با فشار روغن کارمی کنند و در تردد های بالا داغ نمی کنند . اما برای ترددهای زیر ۲۰واحد می توانید از جک های پارکینگی الکتروموتور استفاده کنید.قیمت این جک ها بسیار ارزان تر هستند.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک بازویی برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *