مطالب دورژانس

خدمات پس از فروش جک های ایتالیایی توسط دورژانس

دورژانس دارای تیمی مجرب و حرفه ای از تکنسین ،تعمیرکار، نصاب ، جوشکار و آهنگر است که در سراسر ایران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

جک های ایتالیایی نسبت به جک های ایرانی ازپیچیدگی خاصی برخوردارند که برای خدمات و سرویس دهی و همچنین تعمیرات نیازمند تکنسین های وارد در این زمینه هستند.

تمامی قطعات جهت تعمیر جک همه به صورت فابریک ایتالیایی و با بهترین کیفیت استفاده می شوند . همچنین دورژانس خدمات نگهداری سالانه را نیز به صورت ماهیانه ارائه می دهد که همین امر باعث جلوگیری از خرابی های بزرگتر شده و هر چند سال قطعات دستگاه به صورت خودکار آپدیت می شوند.

دورژانس به صورت شبانه روزی جوابگوی خواسته مشتریان عزیز می باشد.

تعمیرات جک های پارکینگی به صورت کاملا دقیق و با قطعات فابریک توسط تعمیرکاران دورژانس انجام می شود. 

با داشتن قرارداد سالانه با هزینه کمتر جک های خود را نو نگه داشته و و بدون هزینه اضافه هر ماه شاهد سرویس و تمیزکاری و روغنکاری آن ها باشید.

تمامی محصولات ایتالیایی در زمان عرضه توسط خود شرکت و یا شرکت های مورد تایید آن از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری برخوردار می شوند. این شرکت ها موظفند در صورت بروز مشکلاتی که در کارت ضمانت قید شده است، به صورت رایگان به رفع مشکل بپردازند.

انواع درب اتوماتیک ایتالیایی نیز توسط نمایندگی شرکت های مربوطه در ایران به مدت 4 سال گارانتی شده و سرویس دهندگان این شرکت ها در صورت بروز مشکل در محل حاضر خواهند شد و مشکل به وجود آمده را رفع می نمایند.

زمان شروع این خدمات از تاریخ درج شده در فاکتور فروش شروع و تا 4 سال ادامه خواهد داشت. که البته این مدت 4 سال می تواند زمان مناسبی برای کاربران مصرف کننده تلقی شود.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *