مطالب دورژانس

مناسب ترین جک برقی درب اتوماتیک دورژانس

قبل از انتخاب کیت باید وزن و طول هر لنگه درب و تعداد تردد در روز را در نظر بگیرید.

هم چنین تمام محدودیت های ممکن را برای نصب درب در نظر بگیرید، مانند عرض ورودی، ورودی روی شیب و این که درب اتوماتیک برقی چه جنس و شکلی است. یا پشت درب لولایی یا اگر در حال انتخاب یک درب کشویی هستید، آیا فضای باز کافی برای حرکت کشویی وجود دارد؟

علاوه بر این، باید وضعیت درب خود را در نظر بگیرید. زیرا اساساً قبل از نصب تجهیزات اتوماسیون، باید اطمینان حاصل کنید که گیت به صورت دستی به خوبی کار می کند.

یک نکته خوب برای آزمایش این است که به آرامی درب را با استفاده از نوک انگشتان خود باز کنید تا حرکت اتوماسیون را حس کنید.

مناسب ترین جک برقی درب اتوماتیک

بدین ترتیب دورژانس به شما جک های بازویی مدل فک را معرفی می کند. که دارای 4 سال گارانتی پس از فروش می باشد .

کمپانی فک ایتالیا سال هاست بهترین نوع جک های بازویی و ریلی را تولید کرده و به سرتا سر جهان ارسال می کند. در ایران تنها نماینده رسمی کمپانی فک شرکت ایمن فک می باشد که وارد کننده محصولات مختلف این کمپانی بوده و دورژانس نصب ، تعمیرات و خدمات پس از فروش این محصولات را بر عهده دارد.

نصب محصولات فک کار هر تکنسینی نیست پس در انتخاب تیمی که برای نصب این محصولات ایتالیایی در نظر دارید دقت لازم را داشته باشید .

دورژانس متشکل است از یک تیم مجرب جهت نصب و راه اندازی و خدمات تعمیراتی به مشتریان عزیز.

وقتی در جست و جو برای تهیه یک جک درب اتوماتیک برای درب ساختمان یا پارکینگ خود هستید، ممکن است در میان انبوهی از جک های مختلف سردرگم شوید و نتوانید که بهترین جک درب اتوماتیک را انتخاب کنید.برای هر گونه مشاوره در زمینه خرید جک می توانید با متخصصین فروش دورژانس تماس حاصل فرمایید.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *