مطالب دورژانس

جک بادی دورژانس درب پارکینگ

انواع مدل های جک بادی دورژانس درب پارکینگ:

مدل های مختلف نصب شده بر روی درب های پارکینگ از تنوع بالایی برخوردار نبود و اگر ورودی مورد نظر تردد معمولی و درب سبک وزن داشت از یک پک جک بادی درب پارکینگ استفاده می گردید و اگر درب سنگین و تردد بالا بایستی بعضی از قطعات قوی تر و بزرگ تر انتخاب می گردید.به دلیل تقاضای بسیار پایین و وجود تنوع بسیار بالا در جک پارکینگ انواع شرکت ها از مدل بادی استفاده نمی گردد و شاید مدل هایی که از قبل بوده سرویس و نگهداری می گردد.

جک بادی درب پارکینگ

اجزای مختلف یک جک بادی دورژانس درب پارکینگ:

نکته بسیار مهم در طراحی و اجرای این سیستم قطعات خریداری شده با مشخصات خوب و برند خوب است که به صورت تیتر وار توضیح می دهیم:
انتخاب کمپرسور مناسب:

نقش کمپرسور باد در جک بادی درب پارکینگ تامین مقدار باد با فشار لازم در این چرخه می باشد که به صورت 1.2 و 3.4 و غیره با یک مخزن بزرگ و یا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

انتخاب دو عدد جک پشت درب مناسب:

ابعاد و اندازه جک باید متناسب با تردد و ابعاد سنگینی درب انتخاب گردد و توسط نبشی آهنی و لولا بر روی پایه درب سوار گردد.

یک عدد جک کوچک(جهت استفاده در پشت درب)

از این مدل جک بادی کوچک به اصطلاح کلون بادی و یا در اصطلاح جدید یک مدل قفل برقی می باشد که پس از بسته شدن درب آن را محکم و اجازه ورود نمی دهد.

متعلقات جک بادی پارکینگ:

از یک واحد مراقبت جهت گرفتن آب باد در مسیر لوله رفته استفاده می گردد و همچنین از یک شیر تخلیه فوری جهت مواقع اضطراری خرابی سیستم استفاده می گردد و از دو یا یک عدد شیر یرقی جهت فرمان قطع و وصل باد و یک ریموت و رسیور که دارای 4کانال یا سه کانال برای فرمان از راه دور صادر کردن استفاده می گردد.همه این اجزا بر روی یک صفحه فلزی مونتاژ و در کنار کمپرسور باد قرار می گیرد.

سرویس و نگهداری انواع جک بادی جک پارکینگ:

یکی از کارهای اساسی جهت پایداری این سیستم چک کردن همیشگی از لحاظ دیداری و شنیداری و فنی می باشد زیرا خروج هوا از لوله با گوش قابل تشخیص می باشد و به راحتی می توان با سرویس کار مجرب تماس گرفت و یا مسیر خروج هوا را بست.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *