مطالب دورژانس

فروش انواع جک درب پارکینگ در یافت آباد

فروش انواع جک درب پارکینگ الکترومکانیک

برای درب های سبک، باتردد پایین و با عرض کم استفاده می شود (ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین) وبه وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند .

عملکرد این جک، موتور کوچکی است که در داخل بازویی جک درب پارکینگ قرار دارد و قدرت خود را به گیربکس دستگاه منتقل می کند تا با افزودن توان ماردون جک پارکینگی را به حرکت در آورد و در آخر شفت بازویی با سرعت تنظیم شده به عقب و جلو حرکت کند.

جک پارکینگی الکترومکانیکی از لحاظ امنیت به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار ایمن طراحی شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم است و می توان با یک قفل برقی ساده و کار آمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر رساند.

فروش انواع جک درب پارکینگ هیدرولیکی

در ساختمان هایی که تعداد طبقات آن بالاست از درب های سنگین تر استفاده میشود.

 در این ساختمان ها چون تردد و رفت آمد زیاد است از جک هیدرولیکی استفاده می شود و در ساختمان هایی که تعداد طبقات آن کم است از درب های سبک تر استفاده می شود در این ساختمان ها چون رفت و آمد کم است جک مکانیکی کاربرد بیشتری دارد.

در برخی از ساختمان ها، از درب های لولایی ظریف استفاده شده که برای هیدرولیکی کردن این نوع از درب ها استفاده از جک مکانیکی یا هیدرولیکی مناسب نیست زیرا در زیبایی ظاهری تاثیر زیادی می گذارد.

حتما قبل از خرید جک پارکینگی طول و وزن حدودی هرلنگه درب را به دست بیاورید ،دانستن طول و وزن درب اهمیت زیادی دارد و برای درب های باطول هر لنگه ۲/۵متر از شفت های متوسط و برای بیشتر از ۲/۵متر از شفت های بلند جک در استفاده می کنند.

همچنین اگر وزن هر لنگه درب تا ۳۵۰کیلوگرم باشد از جک های سبک وزن و بالای ۳۴۰کیلو از جک های سنگین تر استفاده میشود.

مقدار تردد روزانه نیز در انتخاب جک پارکینگی بسیار موثراست ،برای تردد های بالای ۲۰واحد بهتراست از جک های درب پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید که با فشار روغن کارمی کنند و در تردد های بالا داغ نمی کنند .

اما برای ترددهای زیر ۲۰واحد می توانید از جک های پارکینگی الکتروموتور استفاده کنید.قیمت این جک ها بسیار ارزان تر هستند.

دورژانس در تمام نقاط تهران از جمله یافت آباد فروش انواع جک درب پارکینگ را انجام داده و خدمات نصب و پس از فروش را برعهده می گیرد .

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک درب برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *