مطالب دورژانس

بررسی ویژگی های درب های برقی دورژانس

این نوع دربها مدل های گوناگونی در بازار دارد.
برای اینکه راحت تر و آسان تر باز و بسته شود این درب ها از جک های پارکینگ و یا موتور های برقی استفاده میکنند و یا کلا دربی نصب میکنند که اتوماتیک باشد از پایه و صفر برای اتومات بودن طراحی شده باشد. این درب های اتوماتیک یا درب برقی بدون دخیل بودن دست و با استفاده از یک عدد ریموت کنترل یا دکمه مخصوص نصب شده باز و بسته و یا حتی بالا و پایین میشود.

نکات مهم در هنگام خرید

  • قیمت و کیفیت موتور های قدرتی و حرکتی
  • قیمت و کیفیت کنترل باکس
  • خدماتی که نصاب های درب برقی ارائه میکنند
  • اپراتور های مخصوص به شما
  • کیفیت نصب و بدون خطا کار کردن اولیه درب های برقی

توجه کردن به اینکه این درب ها بدون دخیل بودن دست باز و بسته میشوند تاثیر بسزایی در روند جذب مشتری دارد.

مزیت های درب برقی نسبت به مدل های سنتی و قدیمی

1-وزن کمتر نسبت به درب های قدمت دار و سنتی:
درب های قدیمی به صورت یک تیکه و یک سره بودند و همینطور وزن آنها خیلی زیاد بود و هنگام باز و بسته کردن صدای های که تولید میشد و در زمانی که درب های سنتی و قدیمی باز و بسته میشد باقی افراد داخل ساختمان و یا مجتمع و همیچنین افرادی که میخواستند درب ها را باز بکنند به صورت دستی آن ها هم معذب میشدند.

2-امنیت بیشتر درب های برقی :
این مورد بسیار مهم و حائز اهمیت است چون این درب ها در زمان بسته بودن (قفل شدن و قفل بودن) به صورت ضد سرقت در می آید و خیلی بهتر است دربهای ساده و قدیمی است چون آنعا با کلید و یا قفل های ماژول و یا قفل های اضافه تر آن را با امنیت میکردند و ولی در این درب های برقی میتوانیم بگوییم به وسیله های تیغه موجود در درب ها فضایی را برای دزدی و سرقت کاهش میدهد.

3-ظاهر و زیبایی درب های برقی :
درب های برقی به وسیله فریم و قاب و رنگ های موجود میتوان آنها را با نمای ساختمان یا مجتمع به صورت یک دست درآورد و موضوعی که وجود دارد این است که درب های قدیمی همیشه به یک شکل بوده و هیچ تناسخی بین درب و نما موجود در ساختمان وجود نداشت.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *