مطالب دورژانس

ویژگی بهترین راهبند ایتالیایی

راهبند ها یکی از لوازمی هستند که در کنترل ترافیک و عبور و مرور استفاده می‌شوند.

تنوع زیادی در بازار راهبند های اتوماتیک وجود دارد؛ مدل های اتوماتیک با توجه به حضور یک جسم در مقابل خود به سمت بالا حرکت کرده و در واقع مانع را از پیش و روی وسیله ی نقلیه برمی‌دارند.

راهبند هایی که در بازار تولید می‌شوند استاندارد خاصی ندارند به همین دلیل ما به شما راهبند ایتالیایی فک را معرفی می کنیم .

شرکت فک ایتالیا تولید کننده درب های ورودی است که با تولید انواع سیستم های درب اتوماتیک یکی از برترین برندها در این حوزه می‌باشد. موتور راهبندهای بازویی فک با مکانیزم هیدرولیک خود می‌تواند تحمل تردد بالا را داشته باشد که به اصطلاح به آن ها راهبند های کنترل نامحدود می‌گویند.

سیستم راهبند اتوماتیک فک 680 ترکیبی از قدرت و یک موتور فوق العاده برای تولید کارکردی 2.000.000 بار تردد مداوم است، و میتواند میله قابل تنظیم 2 تا 8 متری خود را با سرعتی بسیار بالا در باز و بسته شدن به حرکت درآورد.

سیستم برگشت برخورد با مانع راهبند های فک از بروزترین تکنولوژی های موجود در بازار برخوردار است.

راهبند فک مدل B680H مناسب برای مکان های تجاری و مجتمع های مسکونی با تردد نامحدود در دو نوع هیبریدی و اتوماتیک تهیه و تولید شده است .

بهترین راهبند ایتالیایی

شرکت سازنده :facc

مدل :680

کشور سازنده :ایتالیا

تکنولوژی :هیبرید

ولتاژ :24

کاربرد :صنعتی

سیستم مدرن :اینکودر سرعت در متر :1.5 ثانیه

سیستم :الکتروهیدرولیک

میله مجهز به :LED

قابلیت :نصب مفصل تاشونده 4 متری

بهترین راهبند ایتالیایی
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع راهبند ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *