مطالب دورژانس

مزایای استفاده از راهبند ایتالیایی

انتخاب راهبند کار بسیار حساس و حائز اهمیتی است عدم عملکرد صحیح راهبند به هر دلیلی میتواند یک فاجعه امنیتی ایجاد کند.

در نحوه انتخاب راهبند خیلی ها سعی دارند تا ببینید فلان ارگان یا شخص از چه راهبندی استفاده کرده و آیا راضی است یا خیر؟ باید بشما بگویم که اگر آنها دقیقا شرایط رفت و آمدی و تردد شما را ندارند شما ممکن است یک راهبند غلط انتخاب کنید.

دورژانس برای آنکه انتخاب مشتریان را راحتتر و حرفه ای تر نماید خدمات مشاوره رایگان را در زمینه انتخاب راهبند ارائه میدهد.

کمپانی ایتالیایی فک را شاید بتوان یکی از بزرگ‌ ترین و معتبرترین شرکت‌ های دنیا در زمینه تولید درب‌ های اتوماتیک، اپراتورهای درب شیشه‌ ای، راهبند پارکینگی و… دانست.

راهبند فک با توجه به قیمت گرانی که دارد از مرغوب ترین و بهترین ابزار و اجناس استفاده کرده است و تمامی محصولات خود را به صورت اورجینال تحویل مشتری می دهد.

این کمپانی که از سال 1965 در حال فعالیت است، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌ های دنیا را در این زمینه دارد و نزدیک به 80 محصول مختلف را به صورت حرفه ای تولید می‌کند. 

برای خرید راه بند فک می توانید از طریق متخصصین دورژانس محصول خود را خریداری  ، نصب و گارانتی نمائید.

یکی از ویژگی‌ هایی که راهبندهای این کمپانی نسبت به برندهای دیگر دارد، هیدرولیک بودن موتور راهبند این شرکت است که باعث می‌شود امکان تردد برای این راهبند نامحدود باشد و همین مسئله باعث شده است تا علاوه بر کیفیت بالا، خلاقیت این کمپانی نیز یک برگ برنده برای آن باشد.

بدون شک برای سازمان‌ ها و اداراتی که به دنبال یک برند باکیفیت و معتبر هستند، راهبندهای فک بهترین گزینه است، چرا که در کنار کیفیت بالای محصول‌، یکی از بهترین گارانتی‌ های ممکن را در بین راهبند ها دارد.

یکی از مهمترین انتخاب ها در راهبند نظارت در کنترل عبور و مرور خودرو می باشد .
این کمپانی بهترین مدل و با استاندارد اروپا می باشد که یکی از محصولات خوب و با کیفیت که به آسانی می توانید به آن اعتماد داشته و خرید نمائید. 
یکی از پر قدرت ترین راهبند های ایتالیایی فک مدل 680 آن می باشد .

حداکثر طول آن 8 متر می باشد که زمان 1.5 ثانیه در بازوی 2 متر و 6 ثانیه در بازوی 8 متری باز می شود که برای تردد بالا مورد استفاده قرار می گیرد. 

برند

FAAC

مدل

B680H

نوع اپراتور

الکتروهیدرولیک ( موتور 24 ولت و بدون جاروبک)

تعداد تردد

تعداد تردد نامحدود

کلاس حفاظتی (IP)

IP56

قابلیت اتصال به سیستم کنترل تردد

دارد – کارت خوان،تگ و …

قابلیت نصب فنس

دارد – قابلیت نصب فنس تا 7 متر

قابلیت نصب مفصل تاشونده

امکان اتصال مفصل تاشونده برای میله به طول حداکثر ۴ متر

باطری اضطراری

دارد

مدت زمان باز شدن

1.5 ثانیه برای طول میله 2 متر و 6 ثانیه برای طول میله 8 متر

دمای کارکرد(سانتی گراد)

55+ تا 20-

ولتاژ تغذیه

36 ولت

جریان مصرفی

1.1A

توان مصرفی

240W

سرعت دوران موتور

1000 تا 6000 RPM

مدت گارانتی

4 تا 7 سال

نوع محصول

راهبند میله ای

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع راهبند ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *