مطالب دورژانس

نصب جک درب پارکینگ در شرق تهران

امروزه یکی از کاربردی ترین ابزارها که برای آسایش و راحتی استفاده از پارکینگ وجود دارد جک برقی اتوماتیک میباشد، شما زمانی به راحتی و کاربردی بودن این محصول پی خواهید برد که در زمان قطع برق میخواهید از درب پارکینگ استفاده کنید آن موقع متوجه میشوید که با دست باز کردن درب پارکینگ چه کار سخت و زمان بری می باشد.

درب برقی پارکینگ یا همان جک برقی را میتوان به چند دسته تقسیم کرد ( جک های درب دو لنگه – جک برقی درب تک لنگه – جک برقی درب کشویی یا ریلی – درب برقی زیر سقفی – درب اتوماتیک کرکره ای و مدلهای دیگر که رایج ترین آنها درب برقی لولایی میباشد.

برای نصب در برقی پارکینگی بهتر است به میزان تردد و منطقه جغرافیایی به دلیل سرما و گرما و رطوبت و وزن درب توجه شود و متناسب با آن جک برقی پارکینگ خریداری و نصب گردد.

کمپانی FAAC به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای ایتالیایی تولید جک درب های اتوماتیک پارکینگی در جهان است و تولیدات این کمپانی بالاترین سطح کیفیت را در بازارهای داخلی و خارجی دارند و از لحاظ فنی دارای تمامی استاندارهای لازم و معتبر می باشند.

عمده تولیدات کمپانی فک در زمینه جک های هیدرولیک صنعتی برای درب های سنگین و تردد بالا می باشد و تنها مدل جک الکترومکانیکی فک که در بازار کشورمان وجود دارد مدل FAAC 412 است که در رده ی خود جکی قدرتمند و با کیفیت محسوب می شود.

نصب جک درب پارکینگ اتوماتیک در ایمن فک سال‌ها ست با قیمت مناسب انجام می‌شود. باید توجه داشته باشید که نصب جک‌های درب نیاز به تخصص دارد زیرا اگر جک درب به درستی نصب نشود منجر به خرابی زود هنگام می‌شود و هزینه‌های تعمیر و درست کردن خرابی جک درب را باید مرتب بپردازید.

پس برای جلوگیری از هزینه‌های نامعقول با نصب جک درب توسط نصاب حرفه ای و باتجربه دورژانس از پرداخت هزینه‌های نا معقول میتوانید پرهیز کنید.

نصب جک پارکینگ فک 412

سیستم جک فک 412 به مانند بسیاری از سیستم های ایتالیایی دیگر از ولتاژ 220 ولت استفاده میکند و سیستم کارکرد هر بازو تایمی است و درون بازوها هیچ میکروسوئیچ مکانیکی یا الکترونیکی کار نشده است.

جک فک ۴۱۲ با تنظیم ساده زمان دوم جک ها با ریموت و فست کلوز بودن (بسته شدن سریع درب پس از عبور خودرو بدون فشردن ریموت) نیز از دیگر خصوصیات این محصول است.

این جک که می توانید آن را به صورت دو لنگه و یا تک لنگه هم استفاده کنید، دارای خروجی قفل برقی بدون نیاز به مدار اضافه نیز هست.مدار جک درب پارکینگ فک در دو مدل بدون LCD و LCD دار تولید شده است.

نصب جک درب پارکینگ
نصب جک درب پارکینگ در شرق تهران
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *