مقالات

راهبند زمینی (رود بلاکر)

رود بلاکر | راهبند زمینی | راهبند کف خواب

راهبند کف خواب (نیزه ای ، زرهی ، دفنی ، رود بلاکر)

راه بند زمینی کف خواب یا گیت کف خواب که اصطلاحا به آن رود بلاکر (ROADBLOCKER) نیز گفته می شود، در مکان هایی با سطح امنیت فوق العاده بالا مورد استفاده قرار می گیرند و توانایی کنترل تردد و ورود غیر مجاز خودرو ها با سرعت های بالا را دارند.

راهبند فک

راهبند های کف خواب همانطور که از نامشان مشخص است در زیر زمین دفن می شوند و به صورت باز شو می توانند تا ارتفاع 50 تا 90 سانتی متر بالا بیایند. راهبند های کف خواب یا زرهی جهت جلوگیری از ورود غیر مجاز خودرو ها و حملات تروریستی به داخل سازمان ها و ارگان های نظامی و پر اهمیت مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت برخورد خودرو با این راهبند صدمات بالایی به خودرو وارد خواهد شد.

جک پارکینگ فک 

راهبند کف خواب قابلیت اتصال به انواع دوربین های تشخیص پلاک و سیستم های اکسس کنترل را دارا می باشد که باعث می شود به صورت خودکار و هوشمند اجازه تردد به خودرو های سازمان داده شود. در راهبند های کف خواب از سیستم هیدرولیک استفاده میشود که این امر سبب می شود باز شدن حداکثر تا 6 ثانیه و بسته شدن تا 5 ثانیه صورت گیرد. صفحه جلویی گیت می تواند در دو نوع قوص دار و یا مثلثی بسته به نیاز مشتری طراحی و تولید شود.

شرکت ایمن فک ارائه دهنده کلیه خدمات فروش و پس از فروش و همچنین ارئه خدمات نصب و تعمیر انواع رودبلاکرها میباشد شما میتوانید بصورت 24 ساعته با مشاوران ما در ارتباط باشید و بسته به نیاز خود مشاوره دریافت کنید.

39 722 021

با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *