مقالات, مقالات درب اتوماتیک لولایی

تفاوت جک بازویی دو لنگه و تک لنگه

تفاوت درب پارکینگ تک لنگه و دولنگه درب سازان ایمن فک

تفاوت جک پارکینگی دو لنگه و تک لنگه

جک درب پارکینگ که با نام‌های دیگری مانند جک ورودی، جک ریموتی و جک برقی درب نیز شناخته می‌شود نوعی وسیله اتوماتیک برای باز و بسته کردن اتوماتیک درب پارکینگ‌ها می‌باشد. جک های پارکینگی در دو مدل بازویی (لولایی) و ریلی (کشویی) تولید و عرضه می شوند. جک‌های بازویی یا لولایی مناسب درب‌هایی هستند که به داخل و بیرون باز می‌شوند و دارای دو مدل تک لنگه و دو لنگه می باشند که در این مقاله به بررسی تفاوت جک بازویی دو لنگه و تک لنگه می پردازیم.

جک بازویی دو لنگه

در جک پارکینگی دو لنگه از دو بازوی مکانیکی یا هیدرولیکی استفاده می‌شود یعنی دو درب روی لولا باز و بسته می‌شود. در جک‌های دو لنگه از وزن 250 تا 1500 کیلوگرم و تا عرض 70 متر امکان جا به جایی وجود دارد. درب های دو لنگه نسبت به تک لنگه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و تقریبا می توان گفت 80 درصد درب های اتوماتیک از نوع دو لنگه می باشند. از جک بازویی دو لنگه برای درب هایی که محدودیت فضا ندارند استفاده می گردد.

در رابطه با تفاوت جک پارکینگی دو لنگه و تک لنگه میتوان گفت که استفاده از قفل برقی در صورتی که عرض درب زیاد نباشد الزامی نیست ولی در جک‌های تک لنگه حتماً باید از قفل برقی استفاده شود.

اگر قصد نصب جک پارکینگی لولایی برای ساختمان خود را دارید و نمی دانید از کدام نوع جک پارکینگی استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم مقاله اپراتور درب اتوماتیک لولایی مناسب را چگونه انتخاب کنیم را مطالعه فرمایید.

تفاوت جک بازویی دو لنگه و تک لنگه

جک بازویی تک لنگه

در جک پارکینگی تک لنگه از یک بازوی مکانیکی یا هیدرولیکی برای جا به جا کردن درب استفاده می‌شود. جک‌های پارکینگی تک لنگه باید قدرت بیشتری برای جا به جایی درب داشته باشند (حداقل 350 کیلوگرم) چون فقط از یک بازو بهره مند هستند و در آنها حتما باید از قفل برقی استفاده شود در حالی که در جک‌های دو لنگه استفاده از قفل برقی در صورتی که عرض درب زیاد نباشد الزامی نیست.

در جک بازویی تک لنگه از یک شفت بلند برای کنترل دقیق تر درب پارکینگ استفاده می شود تا فشار کمتری به موتور وارد شود.
در بیشتر مواقع از جک‌های دو لنگه استفاده می‌شود اما گاهی به علت‌های مختلف از قبیل کمبود فضا ملزم به استفاده از جک تک لنگه هستیم.

تفاوت جک بازویی دو لنگه و تک لنگه

خرید و تعمیر جک بازویی تک لنگه و دو لنگه

در صورتی که قصد خرید جک بازویی تک لنگه یا دو لنگه از یک مجموعه معتبر را دارید از طریق شماره تلفن 72239-021 با کارشناسان ایمن فک تماس حاصل فرمایید و از آنها مشورت بگیرید. همچنین اگر جک پارکینگی شما دچار هر گونه مشکل یا خرابی گشته است، تکنسین های ما در دورژانس (واحد خدمات و تعمیرات ایمن فک) آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *