مطالب دورژانس

تنظیم تایمر درب اتوماتیک دورژانس

از جمله تجهیزاتی هستند که امروزه توانسته اند خدمات ارزشمندی را از نظر رفاهی، اجتماعی، بهداشتی و … را نصیب ساکنین ساختمان های کوچک و بزرگ نمایند. 
درب های اتوماتیک اماکن شلوغ و پر رفت و آمد را می توان به گونه ای تنظیم کرد که به صورت خودکار باز و بسته شوند. این نوع تنظیمات بیشتر برای اماکن تجاری و پارکینگ های فعال کاربرد دارد و برای یک مغازه یا محل کم رفت و آمد توصیه نمی شود.

به طور کلی تنظیم تایمر درب اتوماتیک به دو صورت انجام می شود:

1- در مرحله ی اول می توانیم به صورت دستی برد درب را تنظیم نماییم.

به این صورت که ابتدا دکمه ی تایم time که اولین دکمه از سمت چپ و پایین صفحه برد می باشد، را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا چراغ آن چشمک بزند.

سپس دکمه (D) بر روی برد درب اتوماتیک را می زنیم. بعد از این کار تایمر بسته شدن درب اتوماتیک شروع به ثبت شدن می کند و شما باید پس از سپری شدن زمان دلخواه برای بسته شدن درب اتوماتیک دوباره کلید D از ریموت درب اتوماتیک را بزنید.

در حقیقت زمان بین اولین فشار دادن کلید D و دومین بار فشار دادن آن به عنوان تایم بسته شدن درب اتوماتیک حساب می شود.

2-در مرحله دوم می توانیم از روش دیپ سویچ تنظیمات را انجام داد.

به این صورت که بر روی برد سه عدد سویچ وجود دارد که از برای فعال و غیر فعال کردن تایمر اتوماتیک و چپ گرد و راست گرد موتور درب اتوماتیک و همچنین برقراری ارتباط بین درب اتوماتیک و ریموت استفاده می شود.
برای فعال کردن تایمر کرکره برقی شما می بایست کلید از برد سوئیچ اتو کلوز یا auto close را بر روی وضعیت فعال on قرار دهید تا در زمان دلخواهی از درب اتوماتیک به پایین بیاید همچنین برای غیر فعال کردن این برنامه می توانید آن را روی وضعیت off قرار دهید.

تنظیم تایمر درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *