مطالب دورژانس

کاربرد درب اتوماتیک فریم دار باریک و پهن دورژانس

درب اتوماتیک فریم دار باریک | درب اتوماتیک فریم دار پهن به چه نوع درب هایی گفته می شوند و چه کاربردی دارند؟

اولین و ساده ترین و پر مصرف ترین نوع درب شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یا همان درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ نوعی از درب اوماتیک شیشه ای دورژانس است که به صورت اسلاید باز و بسته می شود و به درب اتوماتیک کشویی اسلایدینگ نیز شهرت دارد.

از این درب که با عنوان درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نیز یاد می شود بیشتر به دلیل حالت کشویی باز شدن آن است. استفاده از درب های اتوماتیک اسلایدینگ شیشه ای در مکان های مختلف همچون فرودگاه ها، هتل ها، فروشگاه ها، ادارات، مراکز خرید، بانک ها و ورودی انواع ساختمان ها رواج بسیاری یافته است.

درب های کشویی ساده ، متداول ترین و مقرون به صرفه ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که اپراتور ( قسمت اصلی درب اتوماتیک ) در بالای دهنه درب ، لنگه و یا لنگه های شیشه ای را روی دیوار و یا لنگه ثابت در طرفین قرار می گیرند.

در کنار این نوع درب های اتوماتیک کشویی کاور یا فریم استفاده می شود که با نام های درب اتوماتیک فریم دار باریک و یا درب اتوماتیک فریم دار پهن معرفی می شوند.

تفاوت بین فریم ها به موارد زیادی بستگی دارد:

درب اتوماتیک فریم دار باریک به مواردی چون:

1. فریم کار شده در درب اتوماتیک در عرض 3.5 سانتی متری می باشد، برای شیشه هایی با وزن کم کاربرد دارد؛ چون وزن زیاد را نمی تواند تحمل کند، و فریم کفی در 8 سانتی متری است، فریم باریک برای درب های طرح اتوماتیک بیشتر استفاده می شود.

درب اتوماتیک فریم دار پهن به مواردی چون:

1. فریم کار شده در درب اتوماتیک در عرض 6 سانتی متری می باشد، برای شیشه هایی با وزن بالا کاربرد دارد چون تحمل وزن زیاد را دارد، و فریم کفی در 8 سانتی متری است، فریم پهن برای درب اتوماتیک بیشتر استفاده می شود. و بیشتر برای مکان هایی که جلوه و نمای زیادی دارد کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *