مقالات

تعمیر جک پارکینگ در تهران و حومه

تعمیر جک پارکینگ در تهران و حومه

هر نوع جک پارکینگی بعد از مدتی که از آنها استفاده شده باشد نیازمند سرویس هستند چون قطعا دچار مشکلاتی می شوند. درحقیقت هر مدل از جک پارکینگی با توجه به شرایط خاص خود هزینه های مختص به نگهداری خود را هم دارد اگر چه میزان طول عمر و زمان سرویس های دوره ای در انواع مختلف جک های پارکینگی متفاوت می باشند. شرکت دورژانس با سابقه چندین ساله خود، یکی از واحدهای زیر مجموعه ایمن فک می باشد که کار خدمات و تعمیر جک پارکینگ در تهران و حومه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

در برخی از تعمیرات جک پارکینگی و نصب کردن در بهای پارکینگ بازویی الکترومکانیکی نظیر جک بازویی فک مدل 412 یک نوع مهرۀ ماردان فلزی دارند که در اصطلاح به آنها جک پارکینگی شفت زیر گفته می شود ، یعنی به گونه ای است که بازوی جک به شکل مستقیم در آخر لوله به پلیت سر جک وصل نمی شود ، پس بنابراین به وسیلۀ یک قطعه به اسم کالسکه ای که متحرک نیز می باشد جک را به پلیت وصل می کند؛

و در اصل مهرۀ ماردان فلزی مستقیما عمل باز و بسته کردن درب را بر عهده می گیرد،  این مدل از یک قدرت بالا برخوردار است و بنابراین نیازمند سرویس های دوره ای منظم تری نیز می باشند.

چنانچه جک پارکینگ فک خراب شود و نیاز به تعمیر داشت ابتدا برق درب را قطع و وصل کنید. اگر پس از ریست کردن، درب کماکان کار نمی کرد، برای رفت و آمد ماشین ها جک ها را خلاص کنید.

سپس فورا با تعمیرکار تماس بگیرید. البته قبل از تماس از سالم بودن ریموت مطمئن شوید. چراغ ریموت خاموش نشان دهنده خرابی آن است. اما گاهی چراغ روشن ریموت دال بر سلامت آن نیست زیرا گاهی های سی ریموت سوخته است و چراغ آن کماکان روشن است. بنابراین بهترین کار در این هنگام استفاده از یک ریموت دیگر است تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

در مدل دیگر تعمیر کردن جک پارکینگی که اغلب به شکل شفت مستقیم می باشد یعنی پلیت سر جک به صورت خط صاف و مستقیم به سر جک متصل می شود سرویس آنچنانی خود جک لازم ندارد  ولی به خاطر قدرت پایین تر از جک های پارکینگی نسبت به شفت زیر ، باید مسیر حرکت آنها  کاملا راحت باشد به شکلی که که کوچک ترین مشکل در باز و بسته شدن درب باعث ایجاد مشکل برای تعمیر جک پارکینگی می شود.

جک فک مدل 412 در واقع برای باز و بسته کردن درب هایی مناسب هستند که تا حد امکان سنگین به شمار می آید. بسته بندی این نوع جک فک بسیار مناسب است و در واقع هر کدام از قطعات انها در کارتن های جداگانه دارندو به صورت کاملا مستحکم در این بسته بندی قرار گرفته اند.

 بخش های مختلفی در کارتن های تعمیرجک فک faac وجود دارد که در واقع قطعات اصلی جک فک به شمار می آید. دو عدد جک بازویی فک مدل 412 دو عدد کاور آلومینیومی که برای جک ها در نظر گرفته شده است باکس پلاستیکی برای مدار فرمان به همراه مدار گیرنده های، ریموت اصلی، دو عدد ریموت کنترل اصل، یک جفت فتوسل و همچنین چراغ چشمک زن از جمله موارد است. امیدواریم مقاله تعمیر جک پارکینگ در تهران و حومه برای شما عزیزان مفید واقع گردد

4 نظر در “تعمیر جک پارکینگ در تهران و حومه

  1. Sahar گفت:

    من بعد از 10 سال استفاده میخوام نظر خودم را اینجا با مردم به اشتراک بذارم که بتونن راحت تر انتخاب و خرید داشته باشند. من 10 سال پیش برای خونم جک پارکینگی از برند فک تهیه کردم دیشب بعد از گذشت 10 سال یکی از قطعاتش خراب شد منم با پشتیانی 24 ساعته دورژانس تماس گرفتم باورم نمیشد که در عرض نیم ساعت نزدیک ترین تکنسین رو برام ارسال کردند تا مشکل جکم رو حل کنه.

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.
      ما همواره در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان عزیز را کسب کرده و همچنین در افزایش آرامش شما سهیم باشیم.
      شاد و پیروز و موفق باشید.

  2. سعید شعبانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر یه سوال در مورد محصولات ایرانی و خارجی داشتم به نظر شما اختلاف کیفیت محصولات جک پارکینگی ایرانی و خارجی چه میزان است؟

    1. admin گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر عزیز
      از ثبت نظر شما بسیار ممنونیم.
      اگر این سوال چند سال پیش از ما می شد ما قطعا رای به کیفیت بالای مدلهای خارجی و بی کیفیت بودن محصولات ایرانی میدادیم. اما به لطف مشکلات واردات و نوسان شدید ارزی، شرکتهای زیادی وارد رقابت ساخت و تولید جک درب پارکینگ شدند و ما اصل این رقابت محصولاتی است که از کیفیت خوبی برخوردارند و شاید ضعف شان در طراحی شدید یا ظرافت در کارشان باشد. پس می توان اکنون با خیال راحت از محصولات با کیفیت ایرانی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *