مطالب دورژانس

دربهای گردان شیشه ای و مزایای آن

اصلی‌ترین قسمت یک ساختمان درب ورودی آن است،ورودی ساختمان اولین چیزی است که مشاهده می‌شود، بنابراین استفاده از یک سیستم درست می تواند از ساختمان در مقابل خطرات احتمالی جلوگیری کند. درب های گردان شیشه ای یک انتخاب درست برای ورودی ساختمان ها می باشد که هم به ساختمان شما زیبایی می دهد و هم باعث بالا رفتن امنیت می شود .درب های شیشه‌ای علاوه بر زیبایی می توانند گرمایش و سرمایش ساختمان را کنترل کند و از تجمع ترافیک افراد جلوگیری کند، زیرا مانند درب های معمولی که فقط یک نفر می تواند در لحظه از آن عبور کند نیست.

در طول سال‌ها تغییرات  متفاوتی در ساختار ساختمان ها ایجاد شده است و برای همراهی با آن امروزه انواع مختلفی از درب های گردان موجود است و طبق ساختار ساختمان انواع متنوعی درب های گردان برای اهداف مختلف سازگار می شود. یک درب گردان به طور معمول دارای سه الی چهار درب می باشد که درون محفظه استوانه ای در یک جهت می‌چرخند، این درب ها را اکثراً با شیشه شفاف می سازند تا افراد هنگام عبور از درب ها همدیگر را ببینند تا مشکل و خطری به وجود نیاید .

درب های  گردان دستی از میله فشار تشکیل شده‌اند که باعث چرخش  چرخش درب می‌شود، این میله برای جلوگیری از چرخش بیش از حد درب می باشد، همچنین این درب ها دارای یک کنترل سرعت هم هستند. درب های اتومات گردان به جای میله‌های فشار در زیر درب از میله های فشار که بالا و یا مرکز درب ها نصب شده‌اند کار می کنند.

درب های گردان شیشه ای با طیف های وسیعی از اندازه، شکل، نحوه کارکرد و….  تولید می شوند. شما نسبت به ورودی ساختمان خود و نوع نیازتان باید درب شیشه ای را انتخاب کنید. علاوه بر کنترل فشار هوا و دما استفاده از درب های گردان مزایای مختلفی دارد.

1: صرفه جویی در انرژی

درب های گردان شیشه‌ای به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی، معروف هستند. بر اساس مطالعات و تحقیقاتی که در مورد این گونه درب ها صورت گرفته، می‌توان گفت درهای گردان تا ۳۰ درصد در کل مصرف برق صرفه جویی می کند، که می‌توان گفت معادل ۱.۳ ساعت نور از یک لامپ است.

2: کنترل صدا

اگر ساختمان شما در مکان شلوغ واقع شده باشد درب های  گردان نمی گذارند صداهای محیط بیرون وارد ساختمان شود.

3:حفظ نظافت

درب های عادی علاوه بر اینکه به افراد اجازه  عبور می‌دهند، از آنها ممکن است گرد و غبار حشرات و غیره هم به داخل ساختمان نفوذ کند، اما درب های گردان شیشه‌ای از ورود این گونه مشکلات جلوگیری می‌کند.

4: محدود کردن ورود افراد

دربهای گردان اجازه ورود همزمان یک شخص را می دهد، این امر به کنترل جمعیت و حفظ یکنواختی ساختمان کمک می‌کند و همچنین می‌توان این درب هارا  با سیستم های کنترل دسترسی ادغام کرد.

5: استفاده کارآمد از فضا

درب های معمولی فضای زیادی را از ساختمان اشغال می کنند اما درب های گردان شیشه فضای کمتری را می گیرند.

6:انتقال آرام

درهای گردان هرروز به صدها و هزاران نفر اجازه ورود می دهد بنابراین در یک مکان عمومی مانند فروشگاه و یا مراکز خرید امکان جابجایی کارآمد را چه در داخل و خارج از ساختمان فراهم می کند.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *