مطالب دورژانس

کرکره برقی فوم دار دورژانس چیست؟

کرکره برقی دورژانس
کرکره برقی دورژانس بر اساس نوع تیغه به کار رفته در آن دارای انواع مختلفی مانند تیغه آلومینیومی، تیغه فولادی تیغه دوجداری و… میباشد. کرکره برقی فوم دار نیز یکی از انواع درب کرکره ای است.

کرکره برقی فوم دار دورژانس چیست؟

کرکره برقی فوم دار به درب کرکره ای گفته میشود که در آن از تیغه های فوم دار به کار برده شده است. حال سوال اینجاست که تیغه فوم دار چیست؟

تیغه فوم دار کرکره برقی معمولا از دو جنس آلومینیوم یا گالوانیزه تولید میشود و در واقع همان تیغه های گالوانیزه یا آلومینیومی هستند با این تفاوت که داخل تیغه از مواد خمیر پلی اروتان پر شده و توسط دستگاه این خمیر به صورت فوم در آمده است.

تزریق این فوم در داخل تیغه باعث کم شدن صدای باز و بسته شدن درب اتوماتیک کرکره ای خواهد شد.

تیغه های فوم دار آلومینیومی به روش فرمینگ و توسط دستگاه رول فرم تولید میشوند. مقاومت پروفیل های آلومینیومی به کار رفته در این نوع تیغه بسیار بالا بوده و وزن آن در واحد متر مربع برابر، از تیغه آلومینیومی معمولی کمتر میباشد.

تیغه های فوم دار گالوانیزه هم از ورق های گالوانیزه ساخته میشوند که پس از پرس شدن و شکل گرفتن، فوم به داخل آن تزریق میگردد.

ویژگی های کرکره برقی فوم دار دورژانس

– این نوع از کرکره برقی بهترین عایق گرما، سرما و صدا میباشد و برای کاهش اتلاف انرژی بسیار کارآمد خواهد بود.

– کرکره برقی فوم دار هنگام باز و بسته شدن صدای کمی تولید میکند.

– در این نوع کرکره برقی به دلیل تیغه های فوم دار و وزن کم تیغه ها از استهلاک موتور و صرف انرژی جلوگیری میشود.

– از دیگر ویژگی های این نوع تیغه کرکره برقی در مقایسه با سایر کرکره ها میتوان به کیفیت رنگ الکترواستاتیک و هم چنین ضربه پذیری بالا به دلیل فوم داخل آن اشاره کرد.

کرکره برقی فوم دار دورژانس
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369  تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *