مطالب دورژانس

چرا خدمات تعمیر درب اتوماتیک دورژانس؟

درب جک ریلی پارکینگ
درب اتومات
بولارد
اگر می خواهید که با بهترین هزینه از خدمات تعمیر تخصصی درب اتوماتیک بهره مند شوید و یا در تهران هستید و نیازمند تعمیر فوری درب اتوماتیک هستید، باید از خدمات دوژانس استفاده کنید. تمام خدماتی که توسط دوژانس  ارائه می شود چه تعمیر جک درب پارکینگ و چه تعمیر برد اصلی درب شیشه ای دارای ضمانت می باشد. به علاوه ما بهترین هزینه و بهترین کیفیت در تعمیرات درب های اتوماتیک مثل تعمیر کرکره برقی را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهیم.
درب اتوماتیک اشاره به درب هایی دارد که به وسیله حسگر های چشمی (حساس به حرکت یا نور) یا ریموت (کنترل از راه دور) باز و بسته می شوند که با توجه به راحتی و کاربرد بالا در مراکز مختلفی مانند مغازه ها و پارکینگ ها استفاده می شوند. درب های اتوماتیک با توجه به محل نصب و نوع کارکردی که برای آن ساخته شده اند، از جنس های مختلفی مثل شیشه ساخته می شوند و به شکل های مختلف نیز باز و بسته می شوند.
همانطور که گفته شد، درب های اتوماتیک با توجه به محل استفاده و نوع کارکردی که از آن ها انتظار می رود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند  ولی قبل از معرفی انواع درب اتوماتیک و نحوه تعمیر درب اتوماتیک باید به این موضوع اشاره داشت که درب های اتوماتیک از هر نوعی که باشند، قطعات مختلفی را با خود حمل می کنند که باید به طور مرتب بررسی شوند تا از خرابی درب های جلوگیری شود.
  • درب اتوماتیک شیشه ای
  • درب اتوماتیک کرکره ای
  • درب اتوماتیک نیمه گرد
  • درب اتوماتیک پارکینگ
  • درب اتوماتیک کشویی
  • درب اتوماتیک سکشنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *