مطالب دورژانس

ویژگی های جک پارکینگ تک لنگه دورژانس

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی وسیله هایی روی کار آمده اند تا زندگی را برای ما آسان تر از گذشته کنند. یکی از این موارد که سال های زیادی ست تولید می شود اما اخیراً بازار بهتری پیدا کرده است، درب های جک پارکینگ دورژانس یا درب ریموتی یا کنترلی و جک پارکینگ تک لنگه و دو لنگه است که در مکان های مختلفی چون مجتمع های اداری و مسکونی و  … کاربرد دارد.
 بدین صورت است که بازو های آن ها در یک طرف درب های تک لنگه و دو طرف درب های دو لنگه ، عملیات باز و بسته شدن درب ها را به سهولت انجام می دهد.
جک پارکینگ تک لنگه دورژانس

جک پارکینگ تک لنگه چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه اگر شاهد بوده باشید متوجه این موضوع شده اید که سه نوع درب پارکینگی بیشتر استفاده می شود که از این میان درب پارکینگی تک لنگه دورژانس رایج ترین و پس از آن درب پارکینگ دو لنگه دورژانس در مجتمع های مسکونی های بزرگ به چشم می خورد.

به دلیل استفاده افراد در بسیاری از ساختمان های نوساز یا حتی قدیمی ساز از جک پارکینگ تک لنگه، تجهیز این درب ها به جک پارکینگ تک لنگه باید اصولی باشد تا عملکرد صحیحی نیز برایتان رقم بزند.

به منظور رفاه، ایمنی بیشتر و راحتی، درب ها برقی یا اتوماتیک شده اند. بدین صورت که از جک های خاصی می توان استفاده کرد تا درب توسط یک ریموت به صورت اتوماتیک باز و بسته شود.

برای این که عمر مفید جک و حتی درب بیشتر شود توصیه کارشناسان دورژانس به شما این است که از جک درب مناسب هر درب استفاده کنید. جک های تک لنگه دورژانس ویژگی هایی دارد که اگر استفاده درست شود عمر بالایی نیز خواهد داشت.

انواع جک پارکینگ کدامند؟

جک پارکینگی تحت اسامی مختلفی شناخته می شود که شامل : جک پارکینگ، جک درب ریموت کنترلی و جک درب اتوماتیک می شود. این جک ها که می توانند روی درب های لولایی و کارگاهی نیز نصب می شوند راحتی و رفاه را برای ساکنین فراهم کرده است.

جک های پارکینگی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

1- جک پارکینگ الکترومکانیکی

2- جک پارکینگ هیدرولیکی

هر یک از این جک ها باید در محل مناسب خود استفاده شوند، جک پارکینگ الکترومکانیکی برای درب های سبک که میزان تردد کمتری دارند استفاده می شود. به عبارتی، جک پارکینگ تک لنگه دورژانس از نوع الکترومکانیکی می باشد. عمر مفید این جک ها 8-10 سال است.

جک پارکینگ هیدرولیکی نیز بر خلاف جک پارکینگ الکترومکانیکی مناسب درب های سنگین با میزان تردد بالا است.  این جک ها از جک های الکترومکانیکی گران تر بوده و عمر مفیدشان 10-15 سال می باشد. درب های دو لنگه با فشار هوا و روغن کار می کنند.

به طور کلی می توان گفت که جک های پارکینگی بر اساس نوع کارکرد به سه نوع جک پارکینگ ریلی، جک پارکینگ بازویی و زیرسقفی تقسیم بندی می شوند.

ویژگی های جک های پارکینگ تک لنگه دورژانس

جک های تک لنگه ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد که عبارتند از:

1- قدرت بسیار بالا برای باز و بسته کردن دربی که حداقل باید 350 کیلوگرم باشد

2- دارای شافت بلندی که به پیشگیری از فشار آمدن به موتور جک پیشگیری می کند

3- استحکام بالای شافت وقتی فشار مقابل زیاد است

4- دارای مدار فرمان کنترل پذیری که می توان قفل برقی نیز روی درب نصب کرد.

جک پارکینگ تک لنگه
شما می توانید از طریق وب سایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *