مطالب دورژانس

نکات مهم در خرید جک ریلی پارکینگ دورژانس

خرید جک ریلی دورژانس

6 نکته مهم که قبل از خرید جک ریلی درب اتوماتیک دورژانس

1) درب اتوماتیک چگونه کار می کند؟

درب اتوماتیک به لطف یک موتور طراحی شده خاص حرکت می کند که توسط یک کنترل از راه دور کار می کند و یک ضربه به واحد کنترل می فرستد که موتور را فعال می کند.

واحد کنترل هم چنین سیگنال های دیگری مانند فتوسل ها را تشخیص می دهد. فتوسل قطعه ای است که دائماً با واحد کنترل در ارتباط است.

از طریق یک پرتو نور، تشخیص می دهد که آیا اشیا یا افرادی در محدوده عمل دروازه وجود دارند یا خیر. فتوسل برای جلوگیری از له شدن افراد یا اشیا ضروری است.

2) تعمیر و نگهداری درب برقی دورژانس چگونه انجام می شود؟

تعمیر و نگهداری بخش مهمی از محافظت از درب برقی ما است. تمیز نگه داشتن مکانیزم های داخلی دروازه و روغن کاری جک ریلی پارکینگ همیشه ضروری است.

3) نوع دروازه ها

امروزه ما می توانیم 2 نوع دروازه رایج پیدا کنیم:

1.درب لولایی: این نوع دروازه از دو برگ تشکیل شده است که با چرخش بر روی یک تکیه گاه باز می شوند. به طور کلی، درب ها به سمت داخل باز می شوند، اما می تواند تغییر کند زیرا ویژگی های دروازه ها بسته به نوع زمینی که در آن نصب می شود، متفاوت است.

2.درب کشویی: این نوع دروازه دارای قسمت متحرکی است که بر روی شبکه ای که به صورت افقی روی زمین قرار می گیرد، می لغزد. این راه حل عالی برای خانه هایی با فضای محدود است.

4) چند نوع موتور وجود دارد؟

امروزه می توان 4 دسته از موتورهای موجود در بازار را شناسایی کرد:

1.موتورهای خطی: مجهز به بهترین فناوری با پیچ های توپی هستند که سرعت بالا را با عملکرد رانش با قدرت متوسط ​​تا بالا تضمین می کنند. آن ها معمولاً به عنوان جایگزینی برای سیستم های هیدرولیک یا پنوماتیک استفاده می شوند.

2.موتورهای مفصلی: آن ها برای خودکار کردن درب برقی لولایی حتی با ستون های بزرگ ایده آل هستند. کاربرد پشت ستون موتور را تقریباً از بیرون دروازه نامرئی می کند: یک راه حل عالی برای کسانی که نمی خواهند به طراحی بیرونی آسیب برسانند.

3.موتورهای هیدرولیک: معمولاً در دسته ارزان‌ ترین موتور درب برقی هستند اما به همان اندازه قوی می باشند. آن ها عملکرد عالی را با حداقل زمان باز کردن ارائه می دهند. در موتورهای هیدرولیک مداری، غلتک ها به صورت هیدرودینامیکی پشتیبانی می شوند. این اصطکاک را به حداقل می رساند و عملکرد عالی را حتی در فشارهای بالا تضمین می کند.

4.موتورهای زیرزمینی: آن ها از نظر استحکام و ظاهر محتاطانه متفاوت هستند که آن ها را تقریباً نامرئی می کند. این نوع موتور طراحی ورودی را بدون تغییر حفظ می کند و برای انواع دروازه ها مناسب است. این راه حل هم چنین برای دروازه های مسکونی که نیاز به حجم کاری روزانه زیادی دارند، کاملاً مناسب است.

5) در صورت قطع برق چه اتفاقی می افتد؟

مشکلی نیست، هر دروازه مجهز به کلید مخصوص برای باز شدن دستی در صورت شکستگی یا خاموشی ناگهانی است. باز شدن سریع و آسان است و برای برخی از انواع گیت ها، موتوری با استقلال چند ساعته نیز وجود دارد که حتی در صورت قطع برق به کار خود ادامه می دهد.

6) چرا باید جک ریلی پارکینگ خود را از دورژانس خریداری کنید؟

کارشناسان دورژانس علاوه بر سال ها تجربه در صنعت، همواره در حال تحقیق در مورد فناوری های جدید برای نصب موتورهای جک ریلی جدید هستند.

نه تنها فن آوری بالا، بلکه زیبایی نیز بسیار مورد توجه ما است، درب پارکینگ اولین چیزی است که در یک خانه می بینید و چه کسی یک دروازه ناخوشایند را می خواهد؟ دورژانس همیشه به دنبال ترکیبی عالی از تکنولوژی بالا و طراحی زیبا و مدرن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *