مطالب دورژانس

نکاتی در مورد درب اتوماتیک گردان دورژانس

درب اتوماتیک گردان به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود. با شعار همیشه باز و همیشه بسته نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. آنها برای مکان هایی که هدر رفت هوا و اختلاف دما داخل و بیرون زیاد است، بیشترین کارایی را دارد.

آنها با فرمت کاری که همیشه باز و همیشه بسته می باشد، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا می کند. علاوه بر این کار را برای عبور و مرور و اماکن پر رفت و آمد مانند بانک ها بسیار ساده کرده است.

این درب چرخان در واقع همان درب گردان سابق است که با نیروی دست باز می شد. ولی با این تفاوت نیروی آن به موتور کوچکی انتقال یافته است. این سیستم ترکیبی از سه یا چهار لنگه است که از لبه به صورت پره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. به این ترتیب زاویه 120به 90 درجه با هم می سازند.

انواع درب اتوماتیک چرخان

  •  سیستم بر حسب وزن
  •  سیستم حسگرهای متداول که در انواع دربه ای اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود

این وضعیت به این صورت می باشد که حسگرها در کف زمین و جلوی درب نصب می گردد.

به این صورت وقتی که افراد جلوی درب می آیند وزن افراد بر روی حسگری که در کف زمین نصب شده فشار می آورد و باعث باز شدن درب می گردد.

.

سیستم حسگرهای متداول

در این نوع درب ها، حسگر یا چشمی در بالای درب نصب می گردد. این حسگرها با تشخیص حرکت افراد به کنترل باکس سیگنال فرستاده وجود مانع را اعلام می نماید.

 

نحوه قرار گرفتن لنگه های درب چرخان

از یک استوانه شیشه ای که بصورت ثابت و گرد می باشد.

که دارای ورودی و خروجی می باشد و سه لنگه متحرک که با زاویه 90درجه به هم متصل شده و در مرکز این استوانه قرار دارد که بصورت پره ای حرکت می کند که شبیه یک منشور می باشد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *