مطالب دورژانس

نصب و تعمیرات حرفه ای جک در پارکینگ شمال تهران

نصب جک در پارکینگ
تعمیر حرفه ای جک در پارکینگ

زمانی که علم و تکنولوژی در حال پیشرفت هستند تاثیر آن در تمام قسمت‌های زندگی ملموس و قابل درک است. این تغییرات در صنعت خودرو، ساختمان، پزشکی و … اتفاق می‌افتد.

در زمینه ساختمان و تغییرات آن شروع از همان درب ورودی رخ می‌دهد. جایی که دیگر خبر از درب‌های غیر هوشمند خیلی کم مشاهده می‌شود. استفاده از تکنولوژی در درب‌های ورودی به نوع‌های متفاوتی بوده است.

 این درب‌ها به دلیل وزن و ابعاد بالایی که دارند نیاز به نیرو محرکه بالایی برای باز و بسته کردن آنها می‌باشد. سیستم جک‌‌های درب پارکینگ که به نام‌های جک ریموتی، جک ورودی و جک برقی هم در بازار از آنها نام می‌برند، امروزه کاربرد زیادی در ورودی‌های منازل، ادارات، شرکت‌ها و انبارها پیدا کرده‌اند و در دو حالت بازشو به سمت لنگر درب و حالت کشویی دیده می‌شود.

با پیشرفت صنعت جک‌های درب پارکینگی، شرکت‌های سازنده این جک‌ها  به سمت تولید جک‌هایی با ابعاد کوچکتر و صدای کمتر حرکت کردند و این موضوع باعث شده است تا اکنون در بازار گسترده وسیعی از انواع جک‌ها در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

این جک‌ها با توجه به میزان تردد در روز، وزن هر لنگه درب، محیط و شرایط استفاده در کلاس‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند که در هنگام خرید حتما توجه به این دسته بندی‌ها خیلی مهم است.

نصب و تعمیرات حرفه ای و سرویس انواع جک های بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ (انواع جک های الکتروموتور و هیدرولیک) تمامی برندها،ریموت کنترل و مدار فرمان در شمال تهران توسط تیم حرفه ای و با تجربه دورژانس انجام می شود .

برای خرید جک درب برقی پارکینگ در کیفیت بالا می توانید از محصولات فک ایتالیا تهیه کنید که توسط تیم دورژانس برای شما نصب و راه اندازی می شوند.
شرکت ما در کنار فروش جک های درب برقی گارانتی نیز به شما ارائه می دهد و سعی می کند تا در مدت زمان گارانتی تعمیر جک های درب پارکینگ را در کیفیت مطلوب انجام بدهد. 
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *