مطالب دورژانس

مکانیسم عملکرد جک ریلی پارکینگ دورژانس

عملکرد جک ریلی دورژانس

معمولاً فناوری مورد استفاده در یک درب بازکن اتوماتیک، فناوری هیدرولیک است. با این حال، برخی از مدل ها وجود دارند که با استفاده از عملیات مکانیکی کار می کنند.

صرف نظر از سیستمی که یک درب باز کن کشویی خودکار مبتنی بر آن است، درب های اتوماتیک همیشه زندگی آسان تری برای شما به ارمغان می آورند.

تکنولوژی های مختلفی در ساخت جک ریلی پارکینگ استفاده می شود. ممکن است به نوع دروازه بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، یک درب کشویی اتوماتیک ممکن است مکانیسم کاری منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های موجود داشته باشد.

اگر می خواهید درب اتوماتیک را برای خانه خود نصب کنید، باید سعی کنید موردی را بیابید که واقعاً قادر است تمام نیاز ها و انتظارات شما را برآورده کند.

کاربرد های جک برقی ریلی دورژانس

جک ریلی پارکینگ دورژانس می تواند برای مقاصد گوناگونی، به ویژه در یک محیط تجاری استفاده شود. آن ها در این محیط ایده آل هستند زیرا ورود و خروج سریع به ساختمان را فراهم می کنند.

اگر چندین درب برای نصب وجود داشته باشد، اطمینان از این که افراد می توانند با خیال راحت و سریع به ساختمان وارد و از آن خارج شوند، بسیار آسان تر است. درب های کشویی نیز نسبت به نرده ها و دروازه های دیواری سنتی قیمت ارزان تری دارند. این بدان معنی است که مشاغل می توانند در هزینه های مختلف صرفه جویی کنند

جک ریلی و درب های اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ

دروازه‌ های کشویی برای فضا های کوچکی که فضای زیادی برای باز شدن درب‌ های لولایی وجود ندارد، مناسب هستند.

یک درب برقی کشویی در یک پارکینگ یا گاراژ فضای پارک بیشتری را فراهم می کند. دروازه‌ های کشویی بسیار ایمن هستند، زیرا نمی ‌توان آن‌ ها را پس از بسته شدن و قفل کردن روی یک پست ثابت به اجبار باز کرد.

آن ها مانند دروازه های لولایی تحت تأثیر باد قرار نمی گیرند. درب های کشویی برای راهرو های بزرگ تر بهترین کارکرد را دارند. به طور کلی، درب های برقی کشویی مزایای بیشتری نسبت به دروازه های لولایی دارند.

جک ریلی دورژانس ، انتخابی مطمئن

جک ریلی به دلایل زیادی یک انتخاب عالی برای خرید است. جک پارکینگی ریلی برای استفاده تجاری و مسکونی ایده آل است و به راحتی می توان کیت های درب کشویی را در سبک ها و قیمت های مختلف پیدا کرد.
در حال حاضر چندین شرکت وجود دارند که خط کاملی از جک های ریلی کارآمد و با کیفیت را ارائه می ‌کنند که برای استفاده تجاری یا مسکونی مناسب است. 
جک ریلی دورژانس
خدمات درب اتوماتیک
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *