مطالب دورژانس

موتور توبولار کرکره برقی_دورژانس

قیمت-موتور-کرکره-توبلار-دورژانس

موتور توبولار کرکره برقی از تهیه تا نصب آن را می توانید در دورژانس جویا شوید.

کرکره برقی را می توان برای سهولت استفاده و یکپارچه سازی با سیستم های اتوماسیون خانگی با نصب موتور برقی کرد.

موتورهای کرکره ای غلتکی یا از طریق سیستم الکتریکی جریان متناوب (AC) منزل شما کار می کنند یا می توانند از طریق منبع تغذیه جریان مستقیم ولتاژ پایین (DC) مانند باتری ها یا صفحات خورشیدی کار کنند.

یک مزیت اصلی موتورهای کرکره ای برقی این است که نمی توانند با سیستم های اتوماسیون خانگی یکپارچه شوند.

این کار باعث می شود کاربر خانگی بتواند همه کرکره های برقی یک خانه را از یک مکان مرکزی کنترل کند. این احتمالات همچنین می تواند شامل عملکرد اتوماتیک شاتر بر اساس درجه حرارت اتاق یا سطح صدا باشد.

کرکره برقی توسط صاحب خانه قابل بالا و پایین شدن است. هنگام پایین آمدن آنها نویز و انزوای نوری عالی و سطح امنیتی بالاتری را ایجاد می کنند. هنگامی که بزرگ می شوند از نظر ظاهری هم از نظر داخلی و هم از نظر خارجی مانعی ندارند.

موتور توبولار کرکره برقی

رایج ترین شکل موتور کرکره برقی، موتور لوله ای است که به منبع تغذیه در خانه شما متصل می شود.

یک موتور لوله ای درون محور کرکره غلتکی قرار می گیرد و معمولاً شبیه یک لوله فلزی است که در یک انتهای آن فلنج وجود دارد. از این رو نام ‘موتور توبولار لوله ای’ است.

از مزایای این سیستم این است که از داخل خانه برای چشم و گوش انسداد ندارد.

عیب اصلی هزینه بالا و هزینه بالای نصب است ، زیرا به طور کلی برای نصب موتور توبولار کرکره برقی به یک برقکار واجد شرایط احتیاج دارد. بعضی از موتورهای لوله ای وجود دارند که از ولتاژ پایین کار می کنند و نیازی به برق ندارند اما بازهم اینها گران هستند و خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

سایر موتورهای کرکره برقی

انواع دیگری از موتورهای کرکره ای وجود دارد. اکثر اینها از منابع جریان مستقیم ولتاژ پایین (به طور معمول 12 ولت) کار می کنند. در رایج ترین آنها از باتری های اسید سرب با ظرفیت زیاد استفاده می شود که از صفحه های خورشیدی یا از منبع تغذیه خانه شارژ می شوند. این سیستم ها هم از نظر هزینه نصب و هم از لحاظ هزینه خرید از قبل بسیار گران هستند.

به طور معمول این موتورهای کرکره برقی دیگر به صورت لوله ای در محور کرکره برقی قرار می گیرند، یا ممکن است یک موتور از نوع دیسک یا تخت باشند. این موتورهای تخت یا دیسک در سر جعبه کرکره برقی در یک انتهای محور قرار می گیرند.

نوع جدیدی از موتور ولتاژ پایین وارد بازار می شود. این موتور از نوع تخت یا دیسک است که با باتری های قابل شارژ کار می کند و خرید و نصب آن بسیار ارزان تر از سایر موتورهای کرکره ای است. لطفا برای اطلاعات بیشتر به ما ایمیل بزنید.

شما عزیزان می توانید برای تعمیرات و نصب کرکره برقی با شماره یموجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *