مطالب دورژانس

معرفی قطعات الکتریکی و مکانیکی درب اتومات شیشه ای دورژانس

از درب شیشه‎ ای عموما به عنوان درهای نفر رو یاد می‎شوند. آنها می‎توانند به صورت دستی و یا اتوماتیک تهیه شوند. در مرحله اول هدف از بکارگیری آنها، سهولت در تردد است. در مرحله بعد از زیبایی و شفافیت آنها برای جذابیت فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده خواهد شد.

آنها به راحتی می‏توانند، فضاهای مختلف را از یکدیگر جدا کرده و در عین حال، ارتباطی موثر بین آنها ایجاد کنند. آنها در طرح‌های مختلفی ساخته می‎شوند. برخی از آنها برای اماکن بزرگ فروشگاهی و تجاری مناسب بوده و برخی دیگر برای ساختمان‎های مسکونی و اداری.
 
برای درب‌های شیشه‌ایی لت‌ها متنوع، در سایزهای مختلف در نظر گرفته خواهد شد. این امر  انعطاف‌پذیری آنها را نشان می‎دهد. منظور از لت، همان لنگه‌های در است. اگر دهانه ورودی عرض مناسبی داشته باشد، می‌توان از درب شیشه ‎ای کشویی استفاده کرد.

آنها سیستم ساده ‎ای داشته و برای باز و بسته شدن نیازی به چرخش 90 درجه نخواهند داشت . لت‌های درب به سمت پهلوها هدایت خواهد شد. تعداد لنگه‌های ثابت و متحرک آن براساس میزان فضایی که در اختیار دارید، می‎تواند متفاوت باشد.  

درب‎های شیشه‎ ای خودکار دارای قطعات مکانیکی و الکترونیکی بوده، که در قطعات اصلی با یکدیگر یکسان هستند. در همه آنها از برق به عنوان نیروی محرکه استفاده خواهد شد. با توجه به طرح‌های متنوعی که وجود دارد، در کیفیت و جزئیات قطعات با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.  

درب شیشه ای دورژانس

معرفی قطعات اصلی الکتریکی در درب شیشه ای

اپراتور درب شیشه‎ ای :

وقتی صحبت از اپراتور درب شیشه ‎ای می‎شود، همان مکانیزمی است که در بالای این نوع از درب‎ ها وجود دارد. در واقع کلیه فرمان‎ها از همین طریق به اجرا درخواهند آمد.

کنترل باکس:

 یکی از قسمت‌های مهم انواع درب شیشه ‎ای است. همانطور که از نام آن می‏توان فهمید ( جعبه کنترل)، دستورات و نوع حرکت درب‎ها به تنظیمات آن بستگی خواهد داشت.

چشمی:

 از چشمی ‎ها برای تشخیص موانع استفاده می‎شود.

کلید تعیین وضعیت:

با استفاده از این کلید می‎توانید وضعیت حرکتی و غیر حرکتی را برای اپراتور مشخص نمایید.

سنسورها:

آنها قطعاتی هستند که می‎توانند در زمان بسته شدن در، موانع را تشخیص دهند.

معرفی قطعات اصلی مکانیکی انواع درب شیشه ای

   شیشه سکوریت 
   فریم ها
    تسمه  و تسمه گیر
    کاور و ریل
    قفل مغناطیسی
    موتور
    هنگر
   لاستیک اطراف شیشه و بین درب‎ ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *