مطالب دورژانس

معرفی راهند بازویی دورژانس

راهبند بازویی دورژانس

در مراکز خرید، بیمارستان‌ها، اماکن مسکونی و پارک‌ها که بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند باید از راهبند  استفاده کرد. در حقیقت راهبند های پارکینگ از جمله تجهیزات بسیار مهمی هستند که بصورت اتوماتیک یا دستی عمل کرده و میزان تردد را کنترل می‌کنند.

انواع راهبند بازویی پارکینگ

راهبند بازویی یکی از محصولات پرطرفدار در میان مشتریان دورژانس بوده که به علت نصب و عملکرد سریع بیشترین سفارش را به خود اختصاص داده است؛ همچنین راهبند بازویی در دو نوع ساده و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود و شما براساس بودجه خود حق انتخاب خواهید داشت. در حقیقت راهبند بازویی که در تصویر مشاهده می‌کنید بازویی از جنس آلومینیوم دارد که در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و تغییرات ظاهری پیدا نمی‌کند. به عبارتی دیگر، به علت سبک بودن آلومینیوم برای حرکت فشار کمتری به موتور وارد می‌شود و در نتیجه سرعت باز و بسته شدن آن بیشتر می‌گردد.

راهبند اتوماتیک بازویی که توسط دورژانس در به بازار وارد می‌شود مجهز به سنسورهای حرکتی بوده در نتیجه بصورت اتوماتیک بالا و پایین می‌رود؛ همچنین بر روی بدنه این راهبند یک فلاشر نصب می‌شود تا از برخورد و تصادف وسیله نقلیه با آن در طول شب ممانعت شود.

بالغ بر این، در این نوع از راهبندهای بازویی این امکان برای شما مهیا شده است که سرعت و قدرت را تنظیم کرده تا در صورت ایجاد ترافیک، ماشین‌ها دچار مشکل در تردد نشوند.

راهبند بازویی یا راهبند پارکینگ که توسط شرکت آتی در وارد کشور می‌شود در رنگ های متنوع، مجهز به فلاشر، دارای تابلو فرمان پیشرفته با امکان اتصال به اکسس کنترل و با قابلیت عملکرد نامحدود بوده که همین امر سبب تمایز آن با محصولات سایر رقبا می‌گردد.

با توجه به نوسانات قیمت بازار ارز عوامل متعددی بر قیمت راهبند بازویی تأثیرگذار خواهند بود، بطور مثال راهبند ۴ متری قیمتی پایین‌تر از راهبند ۵ متری خواهد داشت. از دیگر عوامل موثر بر قیمت راهبند بازویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع دستی یا اتوماتیک راهبند.
  • نوع موتور راهبند بازویی اتوماتیک.
  • طول میله یا بازوی راهبند.
  • تجهیزات قابل استفاده بر روی راهبند.
راهبند بازویی دورژانس

راهبند بازو شکسته

راهبند بازو شکسته به کمک موتور گیربکسی عمل کرده و به علت نوع مفصل بندی و بازوی موجود نیاز به تنظیمات مکرر نخواهد داشت.

از این نوع راهبند اغلب اوقات در اماکن سرپوشیده و مسقف استفاده می‌شود. راهبند بازو شکسته شرکت آتی در مجهز به ریموت کنترل، فلاشر روی بدنه، چشم الکترونیک، بازوی چراغ‌دار و … است که بدون شک در محبوبیت آن نقش اساسی خواهند داشت.

فراموش نکنید که برای نصب و راه اندازی هریک از انواع راهبند حضور متخصصین و کارشناسان مجرب امری لازم و ضروری خواهد بود. در دورژانس شما با طیب خاطر می‌توانید محصولات را مشاهده کرده و با کمک گرفتن از مشاورین ما دست به انتخاب و سپس خرید بزنید. به یاد داشته باشید که کارشناسان کارآزموده تیم دورژانس در از ابتدا تا انتهای پروژه با شما همراه بوده و در این راه به شما کمک خواهند کرد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبندهای ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

.

درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *