مطالب دورژانس

معرفی راهبند تاشو بر اساس عملکرد_دورژانس

راهبند دورژانس

متن سربرگ خود را راهبند اتوماتیک پارکینگ چیست؟

موانعی که با کمک آن ها می توان از دسترسی همگانی به مکان، فضا و نقاطی مشخص جلوگیری کرد.

در واقع راهبند پارکینگ دروازه هایی هستند که به وسیله ی آن ها می توان کنترل بیشتری را بر ورودی ها و خروجی ها اعمال کرد، تا به این صورت مسائل امنیتی و حفاظتی بیشتری را برای مکانی مشخص فراهم آورد.

این محصولات می توانند این خدمات را در عوارضی جاده ها، آپارتمان های مسکونی، تجاری، اداری و …. ارائه بدهند. راه بندها از نظر ساختاری به دو نوع راهبند افقی(اهرمی) و راهبند عمودی)ستونی) تقسیم میشوند. همچنین آن ها از نظر عملکردی، تقسیم بندیشان ها به دو صورت الکترومکانیکی و هیدرولیکی می باشد.

نوع عملکرد راهبندهای اتوماتیک

فن آوری های عملکردی گوناگونی در راهبند اتوماتیک به کار گرفته می شود.

در ابتدای این فن آوری ها، نوع الکترومکانیک قرار دارد، که با توجه به قیمت مناسب و کارایی گسترده، همواره با استقبال فراوانی روبرو می شود. نوع کارکرد این نوع راهبند ها به صورت چرخ دنده ای است و از مزایای آن می توان به قیمت مناسب و خسارت کم در برابر برخورد با موانع اشاره کرد.

البته این نکته را هم باید ذکر کرد که راهبندهای مکانیکی به جز در برندهایی خاص دارای  ترددی محدود دارند.و اما راهبندهای هیدرولیکی نوع دوم این راهبندها هستند، که با فشار روغن کار می کنند و از ویژگی های آن ها می توان به دوام و عمر بالایشان اشاره کرد.

همچنین این راهبندهای هیدرولیکی با توجه به نوع عملکردی که دارند، می توانند ترددی نا محدود را برای کاربران فراهم بیاورند.

 

راهبند چیست و چگونه کار می کند؟!

سیستم مدیریت و حفظ ایمنی پارکینگ در همه مکان‌ها حائز اهمیت است و برای دستیابی به امنیت و مدیریت معمولاً از سیستمهای حفاظتی و امنیتی پارکینگ مانند: راهبند، آنتن برد بلند،جک و غیره استفاده می شود.

راهبند ها به عنوان یک سد در ورودی و خروجی پارکینگ شما قرار می گیرد و ترددها را محدود و چک می کند، که این کار باعث می‌شود هر کسی نتواند از پارکینگ استفاده کند و فقط افراد مجاز، اجازه ورود را داشته باشند .

بوم راهبند پوشش برای محوطه شما با عرض های متنوع می‌باشد.از راهبند ها می توان در اماکن مختلف مانند: پارکینگ های عمومی، اختصاصی، هتل ها، فروشگاه ها و حتی در بزرگراه ها به عنوان سد عوارضی استفاده نمود، و حتی برای مکان های سرپوشیده هم قابل استفاده می باشد.

استفاده از راهبندهای جدید اتومات جایگزین مقرون به صرفه نسبت بهمحافظ ها و دروازه های سنتی و قدیمی می باشد زمانی که اتومبیل به راهبند نزدیک می‌شود در حالت معمول بوم به صورت افقی  ورودی را گرفته است،

زمانی که نگهبان تشخیص دهد شخص اجازه ورود به محوطه را دارد دکمه دستی راهبند را می فشارد بوم به صورت عمودی بالا رفته و اتومبیل می‌توانند وارد شود تمامی راهبندها دارای سنسورهای تشخیص مانع هستند تا در صورتی که اتومبیل کامل از زیر بازویی عبور نکرده پایین نیایند و یا زمانی اتومبیل و شخصی زیر بازویی گیر کرده باشد به آنها آسیب نرساند.

راهبند دورژانس

راهبند پارکینگ تاشو

 

اگر ورودی شما مکانی مسقف می باشد، استفاده از راهبندهای تاشو بهترین ایده برایتان است.

در بسیاری از مجتمع های اداری، تجاری و پارکینگ های طبقاتی که با مشکل ارتفاع سقف روبرو هستیم، عملاً امکان بالا رفتن اهرم راهبند وجود ندارد و به همین خاطر از  راهبندهای تاشو استفاده می شود.

شرکت های سازنده این نوع راهبند ساختاری را ایجاد کرده اند که براساس آن، اهرم راهبند تا می شود و کنار ستون آن قرار می گیرد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبندهای ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *