مطالب دورژانس

معرفی راهبند ایتالیایی-دورژانس

راهبند دورژانس

امروزه راهبندها به عنوان یکی از تجهیزات حفاظتی در مجتمع های بزرگ و حساس، از جمله مجتمع های اداری، مسکونی، پارکینگ های همگانی و … به شمار می روند. ضمن آن که ترکیب راهبند با سیستم های دوربین مداربسته و سامانه های کنترل تردد، عملاً ورود بی برنامه یا ورود همراه با نیّات خرابکارانه و تبهکارانه به داخل ساختمان ها را غیر ممکن ساخته است.

دورژانس به عنوان بخشی از خدمات فنی و مهندسی قابل ارائه به متقاضیان حقیقی و حقوقی خود، کار تأمین، نصب، و خدمات پس از فروش راهبندهای پیشرفتۀ ایتالیایی را در دستور کار دارد. لذا اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید و نصب راهبند برای مجتمع مسکونی یا هر ساختمان اداری، صنعتی و … هستید، و به دنبال خدمات پس از فروش مطمئن و سریع با تأمین قطعات اُریجینال و با کیفیت می گردید، با کارشناسان فروش و مشاور در دورژانس تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با نصب راهبند با کیفیت ایتالیایی، ضریب امنیت و آرامش محیط کار یا زندگی خود را افزایش دهید.

راه بندهای ایتالیایی، یکی از مطمئن ترین انواع راهبندها به شمار می روند. این نوع راهبند به دلیل نمایندگی معتبر در ایران، از اعتبار و پشتوانۀ عملیاتی زیادی در کشور برخوردار است. این راهبندها از سیستم هایی هستند که با بهره گیری از مکانیزم هیدرولیک می توانند ظرفیت تردد سنگین را نیز داشته باشند؛ که به این نوع راهبندها، راهبند کنترل نامحدود گفته می شود. راهبند ایتالیایی قابلیت تحمل رفت و آمد بالغ بر پنجاه بار در ساعت را دارند و نیز در ابتدا و انتهای حرکت دارای ترمز هستند.

.

راهبند دورژانس

مزیت های راهبند ایتالیایی نسبت به سایر برندها

 هیدرولیک بودن موتور راهبندهای ایتالیایی

 الکتروهیدرولیک بودن موتور (امکان تردد نامحدود)

 دارای گواهینامۀ IP44 (مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و خوردگی)

 گردش موتور 1400 دور در دقیقه در بازۀ دمایی محیطی 20- تا 55+ درجۀ سانتی گراد

 سامانۀ محرک راهبند ایتالیایی متشکل از یک مجموعۀ هیدروپمپ (پمپ روغن)، مخزن روغن هیدرولیک و شیرآلات مربوطه است که به صورت کاملاً آب بندی شده طراحی گردیده و همچنین دارای یک بازوی هیدرولیک می باشد که به دلیل استفاده دقیق و کارشناسی شده از سیستم هیدرولیک، این محصول در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار، از استقبال بالاتری برخوردار است.

 قابلیت استفاده مداوم (به دلیل استفاده از سیستم هیدرولیک)

 کمترین آسیب در هنگام تصادفات (به دلیل اتصالات غیر چرخ دنده ای)

 برد کنترل قوی و دو سرعته؛ به طوری که سرعت حرکت بوم در ابتدا و انتهای حرکت کند شده و به آرامی می ایستد.

 امکان نصب بوم تا شونده

 رنگ پلی استری مقاوم

مزایای استفاده از راهبند ایتالیایی

 کنترل تردد و افزایش امنیت در ساختمان ها و مکان های مورد نظر

 جلوگیری از عملیات خرابکارانه

 ثبت اطلاعات خودرو در حین ورود به ساختمان ها با دوربین های نصب شده در محل راهبند

نکات مهم در انتخاب راهبند اتوماتیک ایتالیایی

قابلیت های راهبند اتوماتیک ایتالیایی

جهت خرید راهبند اتوماتیک ایتالیایی نخست باید ببینید که چه انتظاراتی از آن دارید. اگر هدف بالا بردن امنیت برای مکان های مورد نظر است، بهترین گزینه راهبندهای ستونی و زیرسطحی هستند. و اگر هدف کنترل تردد خودروها باشد، راهبندهای اهرمی یا اتوماتیک بهترین گزینه هستند.

 

نکات مهم در خرید راهبند برقی یا راهبند اتوماتیک پارکینگ

– عرض ورودی ( طول بوم راهبند)

– تعداد تردد در شبانه روز

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبند های ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *