مطالب دورژانس

معایب ریموت بلوتوثی دورژانس

معایب ریموت بلوتوثی دورژانس

اگر شما تصمیم به استفاده از ریموت های معمولی بگیرید و زمانی بخواهید آن ریموت را کپی کنید باید آن را در محل نصب درب و از روی مدار کنترل آن ریموت را تنظیم یا کپی کنید.

این کار هزینه بالایی دارد در صورتی که ریموت بلوتوثی اینطور نیست. ریموت های بلوتوثی نسبت به مدل های متنوع دیگر از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. دلیل محبوبیت این ریموت ها، سهولت کپی برداری از آن هاست که باعث شده کارایی بیشتری داشته باشند

معایب استفاده از ریموت بلوتوثی دورژانس:

ریموت های بلوتوثی نیز مانند اغلب ریموت ها، به علت سهولت در استفاده از نظر ابعاد کوچک هستند. پس احتمال گم شدن ویا حتی دزدیده شدن آنها نیز وجود دارد.

در صورت گم شدن و یا دزدیده شدن ریموت بلوتوثی امنیت محل به خطر می افتد زیرا درب به سهولت و با فشار دادن یک دکمه باز خواهد شد.

برای جلوگیری از این مشکل باید بلافاصله پس از گم شدن ریموت آن را از مدار اصلی خارج کنید. در هنگام خرید ریموت و ست کردن آن در فروشگاه به شما خواهند گفت که ریموت از کدام ریموت اصلی کد گرفته است. شما باید این کد را یادداشت کنید تا در مواقعی مانند سرقت بتوانید آن را از مدار خارج کنید.

تذکر: اگر به هر دلیلی نتوانستید کد اصلی را پیدا کنید و متوجه شدید که ریموت از کدام ریموت اصلی کپی برداری شده است شما باید تمام ریموت های اصلی را از مدار خارج کنید. اما یک راهکار مهم برای پیشگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم خرید ریموت کنترل اصلی و شرکتی دورژانس است.
گرچه استفاده از ریموت اصلی هزینه بیشتری در بردارد اما امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
اگر هزینه استفاده از چند ریموت اصلی برای شما به‌صرفه نیست بهتراست از ریموت و رسیور هاپینگ استفاده شود تا به‌ هیچ‌وجه ریموت ها قابل کپی‌برداری نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *