مطالب دورژانس

متعلقات کاربردی کرکره برقی دورژانس

برد فرمان یک از اصلی ترین اجزای سازنده کرکره برقی دورژانس است. اساسا مجموعه مدار های الکترونیکی که ولتاژ پایینی دارند، شامل مدار های مجتمع و قطعات مجزا می باشند و سیگنال های لازم برای فرمان به گیت قدرت را فراهم می کنند، مدار فرمان نام دارد.

برد کرکره برقی
یوپی اس کرکره برقی

یو پی اس در سیستم کرکره برقی دورژانس، منبع تغذیه جایگزین است. UPS یا Uninterruptible Power Supply «منبع تغذیه بدون وقفه» است که در هنگام قطعی برق و یا نوسانات شدید ولتاژ ورودی، می تواند به صورت عادی، ادامه کار مصرف کننده برقی مانند کرکره اتوماتیک را فراهم آورد.

به این ترتیب که با کاهش ولتاژ برق از حدی معین، ادامه کار به طور اتوماتیک از برق شهر به منبع یو پی اس تغییر می یابد. این تغییر منبع، در صدمی از ثانیه صورت می گیرد، به گونه ای که این رخداد در آن محسوس نیست.

برای باز و بسته کردن کرکره اتوماتیک دورژانس، نیاز به یک ریموت هست. ریموت ها برای کرکره برقی ، عملکرد و ظاهری مانند دیگر ریموت ها دارند و می توان با استفاده از آن ها و به راحتی، کنترل باز و بسته کردن درب را در اختیار داشت.

ریموت ها فرستنده رادیویی هستند که به وسیله آن ها فرمان باز یا بسته شدن درب یا کرکره برقی ارسال می گردد. بعضی از کرکره های برقی به جای استفاده از ریموت، دارای برد فرمانی هستند که به روی دیوار نصب شده است. در صورتی که موتور کرکره اتوماتیک دارای یو پی اس باشد حتما می توان بدون استفاده از ریموت درب را باز و بسته کرد.

ریموت کرکره
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ، نصب و تعمیر انواع کرکره برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *