مطالب دورژانس

فلاشر در سیستم جک درب برقی اتوماتیک پارکینگی دورژانس

فلاشر درب برقی اتوماتیک پارکینگی دورژانس

یک لامپ چشمک زن نارنجی است که بر روی درب اتوماتیک نصب می شود تا عابرین را از وضعیت فعلی درب آگاه سازد . بطوریکه وقتی درب در حال باز شدن است بصورت ممتد چشمک می زند و در بعضی مدلها بصورت ثابت روشن می ماند و بعد از بسته شدن درب خاموش می شود .

فلاشر درب اتوماتیک (الکترومکانیکی– هیدرولیک ) در حقیقت یک لامپ چشمک زن میباشد که بالای درب ورودی نصب میشود تا دیگران را از وضعیت کاری درب آگاه سازد.

عموما نور فلاشر ها به رنگ زرد به معنای علامت احتیاط است در مدل جدید فلاشر های جک درب پارکینگ پرتکو نیز این از طیف زرد رنگ استفاده شده است. زمانی که درب در حال باز یا بسته شدن است این فلاشر جدید شروع به کار میکند و با بسته شدن درب خاموش میشود .

استفاده از لامپ های جدید در این فلاشر ها علاوه بر ایجاد نوری بیشتر به منظور آگاه سازی دیگران ، دارای طول عمری بسیار بالا و مقاومت بیشتری در برابر شرایط اقلیمی مختلف دارد  .

به طور کلی  همیشه ولتاژ کار فلاشر با ولتاژ کاری جک برابر است . اما اگر ولتاژ کاری فلاشر ۲۴ یا ۲۲۰ ولت باشد مدار چشمک زن درون خود فلاشر قرار دارد.

فلاشر درب برقی اتوماتیک پارکینگی دورژانس

فلاشر درب اتوماتیک پارکینگی به عنوان یکی از سیستم های درب اتوماتیک بسیار کارا و با کیفیت بازار شناخته میشود،فلاشر درب اتوماتیک پارکینگی سیستم چراغ هشدار و ارتباط بیسیم را بطور هم زمان ارائه میکند.

 

فلاشر درب پارکینگ از دو قطعه ساده ساخته شده ، یک پایه و سر پوشی ساخته شده از پلاستیک شفاف که علاوه بر نفوذ ناپذیری در برابر رطوبت، در مقابل اشعه خورشید نیز مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.


فلاشر درب برقی اتوماتیک پارکینگی دورژانس

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش، نصب و تعمیر انواع فلاشر درب برقی اتوماتیک پارکینگی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید.

91003369

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *