مطالب دورژانس

فروش جک پارکینگی در تهرانپارس

انتخاب جک پارکینگی کنترلی مناسب برای درب، نیاز به مشاوره با کارشناسان در این زمینه دارد تا از خسارات احتمالی و هزینه های اضافه و تلف شدن وقت دراثر انتخاب نادرست جک پارکینگی جلوگیری شود.دانستن اطلاعاتی مانند وزن و طول هر لنگه از درب و میزان تردد روزانه کمک بسیار زیادی در انتخاب جک پارکینگی میکند. 

بهتر است مقدار بودجه در نظر گرفته شده را هم با کارشناس دورژانس درمیان بگذارید تا درهمان رنج قیمتی مورد نظر شما بهترین جک درب پارکینگ به شما معرفی شود.

جک های مختلفی از ایرانی و ایتالیایی با قیمتها و مشخصات فنی مختلف در بازار وجود دارد که کارایی هر کدام با هم فرق داشته و دورژانس بهترین و پر فروش ترین جک را به شما معرفی می کند و نصب و راه اندازی را برایتان انجام داده و خدمات پس از فروش آن را بر عهده می گیرد.

پیشنهاد دورژانس به شما خرید جک ایتالیایی فک و جنیوس هست که در تمام نقاط تهران نصب شده و جوابگوی خواسته مشتریان بوده است.دورژانس تعمیرات و خدمات پس از فروش و نصب جک های ایتالیایی را که از پیچیدگی خاصی برخورد است به خوبی انجام می دهد . 

درب اتوماتیک فک از نظر قدرت به دو نوع تقسیم می شود:
  • جک پارکینگی الکترومکانیک فک
  • جک پارکینگی الکتروهیدرولیک فک

در صورتی قصد اتوماتیک کردن درب یک ساختمان مسکونی با تعداد واحد های کم را دارید، می توانید از جک پارکینگ الکترومکانیک فک برای این ساختمان استفاده نمایید.

جک های الکترومکانیکی توانایی و قدرت جابجایی درب های نسبتا کم وزن و با طول کم را دارند که محصولات فک نیز در این زمینه می درخشند. اما در صورتی که درب مورد نظر مانند درب گاراژها و کارخانه ها، وزن و طول زیادی داشته باشد، از جک پارکینگی الکتروهیدرولیکی برای اتوماتیک کردن آن استفاده می نمایند.

با خرید جک پارکینگی فک بسته ای به شما تحویل داده می شود که در آن بازوها، دو عدد ریموت کنترل، مرکز فرمان، چشم الکترونیک، چراغ های هشدار دهنده و قطعات نصب موجود می باشد.

دورژانس در سرتاسر تهران تیم های مجرب و حرفه ای برای نصب و تعمیرات به شما معرفی می کند که نیاز مشتریان عزیز را برطرف سازد. یکی از مکان های پر فروش جک های ایتالیایی توسط دورژانس منطقه تهرانپارس می باشد که یک نمونه از کار نصب شده توسط تکنسین های دورژانس را به شما نمایش خواهیم داد.

فروش جک پارکینگ
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *