مطالب دورژانس

فروش جک برقی در شمال تهران

راهنمای خرید جک درب پارکینگ و نکات مهم در هنگام خرید جک پارکینگی از جمله وزن درب میزان تردد و قدرت موتور جک درب اتوماتیک نکاتی هستند که در خرید و انتخاب جک برقی باید به آن توجه کرد.

احتمالا انواع مختلف و برند های متعدد شما را سردرگم کرده و نمی توانید جک درب پارکینگ مناسب خود را انتخاب کنید. با توجه به گرانی قیمت ها حق دارید اگر نگران باشید که مرتکب اشتباه شوید و متحمل پرداخت هزینه های بیشتر.

در این مقاله قصد داریم تا بهترین جک الکترومکانیکی نصب شده در شمال تهران که با استقبال بی نظیر مردم این منطقه روبرو شده را به شما معرفی کنیم .

کمپانی FAAC  یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای تولید جک درب های اتوماتیک پارکینگی در جهان است و تولیدات این کمپانی بالاترین سطح کیفیت را در بازارهای داخلی و خارجی دارند و از لحاظ فنی دارای تمامی استاندارهای لازم و معتبر می باشند.

عمده تولیدات کمپانی فک در زمینه جک های هیدرولیک صنعتی برای درب های سنگین و تردد بالا می باشد و تنها مدل جک الکترومکانیکی فک که در بازار کشورمان وجود دارد مدل FAAC 412 است که در رده ی خود جکی قدرتمند و با کیفیت محسوب می شود.

 با خرید جک پارکینگی فک Faac 412 از تمام لوازم جانبی که برای نصب و راه اندازی این محصول به کار می رود بهره خواهید برد که شامل موارد زیر می شود:
 
    دو عدد ریموت کنترل
    یک جفت چشمی فتوسل
    یک عدد فلاشر سر درب
    یراق آلات قابل نصب روی درب
    گارانتی و راهنمای نصب
فروش جک برقی در شمال تهران

مشخصات فنی جک Faac 412

   محدوده دمایی عملکرد از 20- درجه سانتیگراد تا 55+
   دارای استاندارد IP44
   دارای قابلیت دو سرعته (سرعت اهسته)
   قابلیت نصب قفل برقی
   سرعت حرکت جک 5/1 سانتیمتر بر ثانیه
  تعداد تردد 18 مرتبه در ساعت
   بیشترین نیرو 3200 نیوتن
   ضد آب و ضد گرد و غبار                                                                     
   قابلیت ترمز گیری
  میل ماردن از جنس استنلس و چرخ دنده های فلزی
   دارای سیستم خلاص کن اچاری
   امکان باز و بسته شدن به داخل یا خارج
   مناسب درب به وزن هر لنگه حداکثر 350 کیلوگرم

   گارانتی 4 ساله
   محصول با کیفیت برتر کشور ایتالیا

جک ریموت کنترلی اتوماتیک فک بی شک یکی از قابل اطمینان ترین و قدمی ترین جک های برقی موجود در بازار است این جک با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم در تردد ها و دمای بالا استقامت خوبی را از خود نشان می دهد در جک برقی FAAC 412 اهمیت طراحی در کارایی بسیار نرم و بی سروصدا و دوام آن در تمام شرایط جوی بوده است. پیشنهاد ما در ساختمان های پر تردد تا 30 واحد بکارگیری جک پارکینگی فک مدل 412 است.

جک فک 412 را به جراَت می توان یکی از جک های پارکینگی با کیفیت عالی و امکاناتی مناسب دانست. بسته بندی جک برقی فک 412 بسیار مناسب بوده و هر کدام از قطعات آن در کارتن جداگانه و مستحکم قرار دارند و درون این پکیج بسته بندی شده است.

ایرادی که به کارتن و بسته بندی جک فک می توان گرفت این است که درب آن فاقد هرگونه پلمپ، منگنه و غیره است و به راحتی می توان درب آن را باز و قطعات را دستکاری نمود و مجدد درب کارتن را بست.

همچنین موتور دو سرعته این دستگاه از برخورد هنگام باز و بسته شدن و ایجاد صدا جلو گیری می کند.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *