مطالب دورژانس

عوامل موثر بر قیمت جک درب ریلی پارکینگ دورژانس

استفاده از درب های اتوماتیک برای صاحبان املاک موجب صرفه جویی در زمان، افزایش راحتی و امنیت ساکنین خواهد شد و رفاه و آسایش را به ارمغان خواهد آورد. درب های برقی هم چنین بر خلاف درب هایی که به صورت دستی باز می شوند، کنترل بیشتری از عبور و مرور افراد به شما داده و حریم خصوصی ایمن تری را فراهم می کنند. علاوه بر همه این ها دیگر نیاز به خروج از ماشین برای باز یا بسته کردن درب نیست و به راحتی با فشردن یک دکمه روی ریموت کنترل می توانید این کار را انجام دهید. 

با این حال قبل از خرید و نصب درب های اتوماتیک باید چندین نکته مد نظر گرفته شود، از جمله این که جک برقی شما چقدر هزینه خواهد داشت. عوامل متعددی بر قیمت جک های ریلی تاثیر گذار هستند مثل متریال به کار رفته و چگونگی نصب جک ریلی پارکینگ که لازم است قبل از خرید، به خوبی آن ها را بررسی کرده و جک بازویی متناسب با ورودی خود را به درستی اتخاب کنید.

سه مزیت اصلی که هر درب برقی برای خانه های شما فراهم می کند، عبارتند از:

1- امنیت با استفاده از درب برقی

یک درب اتوماتیک به عنوان حایلی در ورودیه ساختمان مرزی بین فضای داخلی و خارجی  ایجاد می کند که می تواند کودکان و حیوانات خانگی شما را از خطرات بیرونی حفظ کند. علاوه بر این برای باز کردن درب اتوماتیک نیاز است تا افراد یک ریموت کنترل با کد و سیگنال ارسالی مشخص در اختیار داشته باشند که در نتیجه وسایل نقلیه ناخواسته یا غیر مجاز را دور نگه می دارند. با وجود جک ریلی پارکینگ ، شما هم چنین نیازی ندارید تا هنگام شب برای باز کردن درب وسیله نقلیه خود را ترک کنید.

این روزها درب اتوماتیک جذاب، بادوام و قابل اعتماد متعددی در بازار وجود دارد. شما می توانید متناسب با عرض ورودی خود و یا از نظر ظاهری متناسب با نمای ساختمانتان، از هر نوعی از درب های برقی که نیاز های شما را برطرف می کند، بهره ببرید. مدل های متنوع این درب ها باعث شده اند که تا حد بالایی با انواع ورودی ها سازگار باشند.

2- بالا بردن ارزش خانه

از طریق افزایش امنیت و جذابیت به طور بالقوه می توانید ارزش و پتانسیل فروش مجدد ملک خود را بالا ببرید. با این حال این موضوع نیز تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد که مهم ترین آن ها این است که چگونه درب برقی خود را در جهت حفظ عملکرد و ظاهر آن، نگهداری و حفظ می کنید. درب های اتوماتیک کارایی خانه شما را به صورت مطلوبی افزایش داده و به ویژه برای صاحبان املاک مسن یا کسانی که از ناتوانی های جسمی رنج می برند، بسیار مفید و کاربردی هستند.

مهم ترین عوامل موثر بر قیمت جک ریلی پارکینگ کدامند؟

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت جک ریلی پارکینگ، اندازه و وزن درب کشویی یا ریلی می باشد. هر چه درب عریض تر و یا به تناسب آن سنگین تر باشد، موتور جک برقی نیاز دارد تا نیروی بیشتری را برای باز یا بسته کردن درب اعمال کند و در نتیجه باید از توان بیشتری برخوردار باشد. این موضوع می تواند باعث افزایش قیمت جک ریلی درب ورودی پارکینگ شما شود.

قیمت جک ریلی

 

عامل دیگری که در قیمت گذاری جک ریلی تاثیرگذار است برند تجاری و شرکت سازنده است.شرکت های متعددی هستند که به تولید و نصب درب های اتوماتیک و جک های برقی می پردازند. این شرکت ها و برند های تجاری بر اساس نحوه ساخت و قطعات سخت افزاری به کار برده در جریان ساخت جک های ریلی می توانند قیمت های متفاوتی را به بازار پیشنهاد کنند.

به طور کلی، در مقایسه با درب اتوماتیک چرخشی و گردان، برای داشتن جک ریلی و نصب درب کشویی باید هزینه بیشتری بپردازید. حتی اگر درب ها دارای کیفیت، متریال و اندازه یکسان باشند، عموماً درب های کشویی، هزینه بیشتری بر می دارند. لذا معمولاً در مواقعی که امکان نصب انواع دیگر درب ها وجود نداشته باشد، استفاده از جک های ریلی در صورت در اختیار داشتن فضای کافی و زمین هموار انتخابی ایده آل است. درب های کشویی بسیار ایمن هستند و پس از بسته و قفل شدن، نمی توان آن ها را به اجبار باز کرد و مانند درب های چرخشی تحت تاثیر باد قرار نمی گیرند. پس در صورتی که امکان نصب جک ریلی برای شما فراهم است، مدل متناسب با درب و بودجه خود را انتخاب کنید و از کارایی آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *