مطالب دورژانس

طریقه نصب جک برقی دورژانس

طریقه نصب جک برقی

اگر تجربه نصب قبلی را نداشته باشید، برای اکثر کیت های درب اتوماتیک برقی، توصیه می شود از یک نصاب حرفه ای استفاده کنید.

قبل از شروع، مانند هر کیت درب بازکن برقی پارکینگ، باید وزن و طول برگ دروازه و تعداد عملیات در روز را در نظر بگیرید. هم چنین تمام محدودیت های ممکن را برای نصب دروازه در نظر بگیرید، مانند عرض ورودی، ورودی روی شیب و این که درب اتوماتیک برقی چه جنس و شکلی است. یا پشت دروازه لولایی یا اگر در حال انتخاب یک دروازه کشویی هستید، آیا فضای باز کافی برای حرکت کشویی دروازه وجود دارد؟

علاوه بر این، باید وضعیت دروازه و پست های دروازه خود را در نظر بگیرید. زیرا اساساً قبل از نصب تجهیزات اتوماسیون، باید اطمینان حاصل کنید که گیت به صورت دستی به خوبی کار می کند. یک نکته خوب برای آزمایش این است که به آرامی دروازه را با استفاده از نوک انگشتان خود باز کنید تا حرکت اتوماسیون را حس کنید. آیا آزادانه و بدون مانع اجرا می شود؟

یک جنبه بسیار مهم در نصب جک برقی، ایمنی درب است. کیت ‌های فک با مجموعه ‌ای از فتوسل ‌ها (حسگر های نوری که در صورت احساس مانعی در سر راه، بسته شدن دروازه را متوقف می ‌کنند) ارائه می ‌شوند، اما توصیه می‌ شود لبه ‌های ایمنی و هم چنین فتوسل‌ ها را نصب کنید. لبه های ایمنی در برابر له شدن احتمالی محافظت می کنند و هنگامی که نوار تماس هرگونه تماسی را تشخیص دهد، توقف خودکار را آغاز می کند.

خدمات درب اتوماتیک

4 دلیل که چرا باید یک متخصص برای نصب درب بازکن برقی استخدام کنید

دروازه های برقی قوی و قابل اعتماد بخش مهمی از سیستم امنیتی خانه شما هستند. آن ها نه تنها از خانواده و دارایی ما محافظت می کنند، بلکه ملک را از نظر بصری نیز جذاب تر می کنند.

با این حال، برای عملکرد صحیح، آن ها باید به درستی نصب شوند، به همین دلیل است که به نفع شماست که یک سرویس نصب درب بازکن برقی محلی استخدام کنید.

1. نصب قابل اطمینان جک پارکینگ

نصب‌ های ضعیف می‌ تواند منجر به اختلال در عملکرد دروازه شود، که ممکن است دسترسی آسان به مهمانان ناخواسته را به خانه شما بدهد و در نتیجه ایمنی اعضای خانواده شما را به خطر بیندازد. بنابراین انجام نصب درب زیر نظر متخصصان امری حیاتی است. شما باید فردی را استخدام کنید که آموزش نصب انواع درب بازکن را داشته باشد.

2. بسیار امن

نصب بهترین جک برقی می تواند بسیار خطرناک باشد زیرا درب های برقی سنگین، بزرگ و چالش برانگیز هستند. نصب درب بازکن برقی علاوه بر خود گیت نیاز به آموزش گسترده و دسترسی سریع به ابزار های صحیح برای انجام درست کار در بار اول دارد.

حرفه ای ها تمام اقدامات پیشگیرانه را برای انجام ایمن کار انجام می دهند. آن ها ابزار و وسایل حفاظتی لازم را با خود می آورند و در نتیجه احتمال هر گونه آسیب را به طور چشمگیری کاهش می دهند.

3. بسیار مقرون به صرفه

انتخاب جک برقی فک ایتالیا، ممکن است یک گزینه مقرون به صرفه به نظر برسد. با این حال، هر اشتباهی در فرآیند نصب می تواند منجر به تصادف و صدمات شدید شود. به علاوه، هم چنین می تواند به درب یا هر قسمتی آسیب برساند و با توجه به قیمت بازوی درب پارکینگ فک به جای کاهش هزینه ها، آن را بیشتر افزایش دهد

4. سرویس و نگهداری مرتب

درب‌ های برقی معمولاً برای مدت طولانی دوام می ‌آورند، اما بیشتر صاحبان خانه فراموش می ‌کنند که برای عملکرد صحیح به مراقبت و نگهداری منظم نیز نیاز دارند.

انتخاب کیت جک برقی پارکینگی پرهزینه و نصب آن ها توسط افراد حرفه ای کافی نیست. به همان اندازه مهم است که به طور مرتب دروازه های خود را زیر نظر داشته باشید تا بررسی کنید که آیا قطعات آن ها سالم هستند یا خیر.

خدمات نصب دروازه های حرفه ای این نگرانی ها را درک می کنند و تعمیر و نگهداری دروازه های مسکونی و تجاری را در جدول زمانی برنامه ریزی شده به شما ارائه می دهند.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *