مطالب دورژانس

ساختار درب اتوماتیک کرو یا گرد دورژانس

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی بشر نیز نیز هر روز در های جدیدی از علم و دانش را می گشاید.

صنعت ساخت درب های اتوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

با تغییر متغیر های نصب درب اتوماتیک گرد گاهی نیاز به انجام فرایندی مهندسی شده و ساخت درب متناسب با شرایط داریم.

یکی از این انواع درب که حاصل کار مهندس های حوزه درب های اتوماتیک است، درب اتوماتیک گرد یا کرو می باشد.

درب کرو دورژانس

کرو در لغت به معنای دارای انحنا یا گرد است که متناسب با ظاهر این نوع از درب انتخاب شده است.

درب های اتوماتیک گرد یا کرو به عنوان راه حلی کاربردی برای مسئله هایی طراحی شده است که درب های سنتی و اتوماتیک دیگر توانایی بر طرف کردن آن ها را ندارند و به این صورت در یک مدل مشخص، راحتی و کارایی کامل را ارائه می دهند.

درب اتوماتیک گرد بیشتر مناسب چه مکان هایی هست؟

درب اتوماتیک کرو یا گرد یک انتخاب عالی برای ورودی های اصلی مکان های مختلف مختلف مانند هتل ها، ساختمان های اداری، رستوران ها و سایر ساختمان های لوکس می باشد. درب خودکار کرو فضایی را فراهم می کند که با فضای داخلی ساختمان مطابقت دارد و ارتباط بسیار خوبی بین لابی و ورودی ایجاد می کند.

این نوع از درب های اتوماتیک با ظاهر بسیار زیبایی که دارند در نگاه اول حس لوکس بودن را به مراجعه کنندگان شما منتقل می کنند و باعث می شوند حس خوبی نسبت به ساختمان شما در ذهن مخاطب ایجاد شود. در نتیحه فضا های زیادی را می توان واجد شرایط داشتن درب های اتوماتیک گرد یا کرو دید.

درب اتوماتیک کرو دورژانس

ساختار درب اتوماتیک کرو یا گرد چگونه است؟

درب اتوماتیک کرو یا گرد شامل یک درب اتوماتیک کشویی یا دو قسمتی با یک یا دو لنگه کشویی است که به صورت شعاعی حرکت می کنند و شرایط باز و بسته شدن در را فراهم می آورند.

این نوع از درب های اتوماتیک شعاع ها و درجات انحنای مختلفی دارند و هم چنین امکان نصب درب های نیم دایره ای یا دایره ای با سیستم باز شوی دو قسمتی یا تک قسمتی را در اختیار دارند که به همین دلیل به بهترین شکل ممکن در داخل فضای مورد نظر قرار می گیرند و شرایط ایده آلی را برای ورود و خروج مراجعه کنندگان مهیا می کنند.

5 مزیت استفاده از درب اتوماتیک گرد یا کرو

1- بدون نیاز به استفاده از دست

باز شدن خودکار درب از طریق یک سنسور دقیق و یک سوئیچ هوشمند تضمین می شود تا در صورت حضور فرد دستور باز کردن درب را ارسال کند.

2- رعایت هر چه بیشتر بهداشت

دسترسی بدون نیاز به لمس کردن درب یک گام بزرگ در جهت کاهش انتقال باکتری و انواع بیماری است و حفظ سلامت مراجعه کننده را در پی دارد. به این ترتیب ما از سلامت خود که مهم ترین نکته است محافظت می کنیم و عبور روزانه خود را تسهیل می کنیم. در شرایط کنونی جهان رعایت بهداشت جزو کلیدی ترین نکات در انجام هر کاری می باشد.

3- انتقال حس خوب هنگام وارد یا خارج شدن

با ورود به فضای داخلی درب اتوماتیک گرد حسی از نوآوری و تکنولوژی به شما منتقل می شود و فضای معماری شده شما را به وجد می آورد. این حس خوب موجب می شود که ساختمان شما در ذهن مراجعه کننده باقی بماند و در آینده باز هم برای انجام کار خود به شما مراجعه کند.

4- انتخابی فکر شده برای جلو گیری از هدر رفت انرژی

صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی در داخل ساختمان از ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب درب اتوماتیک گرد یا کرو می باشد.

به خصوص در صورتی که ورودی ساختمان در معرض وزش باد های شدید قرار داشته باشد یا این که میان داخل و خارج ساختمان اختلاف دمای قابل توجهی داشته باشیم و بخواهیم هوای گرم یا هوای خنک را داخل نگه داریم استفاده از درب اتوماتیک کرو یا گرد از بهترین گزینه ها می تواند باشد.

 پرده هوای عایق یک مانع هوایی نامرئی بر روی درب ایجاد می کند تا به طور موثر دو محیط مختلف را بدون محدود کردن دسترسی افراد از یک دیگر جدا کند. این امر علاوه بر جلو گیری از هدر رفتن منابع طبیعی به کاهش هزینه های ساختمان شما نیز منجر می شود.

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-گردان

5- امکان تخلیه راحت و امن

اطمینان از تخلیه ایمن در شرایط اضطراری نکته ای بسیار مهم در هنگام انتخاب درب اتوماتیک گرد مورد نظر شما باید باشد، به خصوص زمانی که صحبت از ساختمان های عمومی که جمعیت بیشتری را در خود جای می دهند و کاربری های متنوعی نیز دارند مطرح باشد.

درب گرد یا کرو خودکار در طی استفاده روز مره راحتی و آسایش را به کاربران ارائه می دهد اما این همه چیز نیست، این نوع از درب ها امکان خروج اضطراری در صورت بروز مشکلات پیش بینی نشده را نیز دارند تا به این صورت امکان روی دادن اتفاقات نا گوار برای افراد حاضر در ساختمان به حداقل برسد.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *