مطالب دورژانس

راه‌های نفوذ درب‌ اتوماتیک دورژانس برای جلوگیری از سرقت

درب‌ اتوماتیک در منازل معمولاً برای پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای تأمین امنیت پارکینگ منزل دو انتخاب اصلی وجود دارد: یکی کرکره برقی و انتخاب دوم استفاده از جک برقی پارکینگی است. اگر سؤال شما این است که جک برقی پارکینگی بهتر است یا کرکره برقی؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر درب منزل شما درب محکم و سالمی است و قابلیت نصب جک برقی را دارد می‌توانید از جک برقی استفاده کنید اما اگر برای تبدیل کردن درب پارکینگ به درب برقی باید روی درب تغییراتی اعمال کنید، بهتر است از کرکره‌های برقی استفاده کنید. کرکره‌های برقی به خاطر ماهیت رولی جای کمتری اشغال می‌کنند و برای پارکینگ‌هایی که فضای کمتری برای پارک خودرو دارند مناسب‌تر هستند. برای بالا رفتن امنیت درب کرکره برقی و درب‌ پارکینگ با جک برقی به نکات زیر دقت کنید:
راهای سرقت درب اتوماتیک
۱- ریموت در را نزد خود نگه دارید: در حال حاضر علاوه بر منازل، برخی از مشاغل که کالاهای گران‌بها در انبارشان دارند برای این انبارها از کرکره برقی استفاده می‌کنند. باید به این نکته توجه کنید که ساختن یک ریموت جدید از روی ریموت اصلی شما پروسه خیلی راحت و سریعی است. پس از قرار دادن ریموت در داخل خودرو و دفتر کار و سپردن آن به افراد غریبه حتی برای مدت بسیار کوتاه جدا خودداری کنید.
۳- از یک برند معتبر خرید کنید: امنیت یک کرکره برقی تا حد زیادی به جنس تیغه‌ی به‌کاررفته در ساختار آن بستگی دارد. اگر شما سعی کنید از یک برند معتبر خرید کنید، علاوه بر اینکه درب شما امنیت بیشتری را برای منزل شما به ارمغان می‌آورد، دیرتر از درب‌های بازاری کهنه و یا خراب می‌شود.
۴- از کرکره‌های برقی ضد سرقت استفاده کنید: در فناوری جدید تولید کرکره‌های برقی دو آپشن خاص برای بالا بردن امنیت کرکره برقی تعبیه شده است. در آپشن اول یک جاقفلی روی کرکره برقی نصب می‌شود که به کمک آن می‌توانید کرکره برقی را قفل کنید. این قفل جریان برق را در مدارهای کرکره برقی قطع می‌کند و تا زمانی که اقدام به باز کردن قفل نکنید درب باز نمی‌شود. در انواع دیگری از کرکره برقی‌ها دو قرقره در دو طرف درب تعبیه شده است که با سنگین کردن ریل‌هایی که رول کرکره روی آن حرکت می‌کند امنیت درب کرکره برقی را افزایش می‌دهند. کرکره برقی‌های ضد سرقت بسیار مقاوم هستند و امنیت فوق‌العاده‌ای دارند.
۵- از نصب صحیح و حرفه‌ای درب اتوماتیک مطمئن شوید: درب‌های اتوماتیک تا حد زیادی نسبت به درب‌های معمولی امنیت بیشتری دارند؛ اما یکی از فاکتورهای مهمی که در میزان امنیت این درها نقش دارد نصب درست و راه‌اندازی حرفه‌ای درب اتوماتیک است. مثلاً اگر کرکره‌های برقی درست نصب نشوند و در جای خود قرار نگیرند با وارد آمدن ضربات ممکن است توسط سارقان باز شوند. هم‌چنین درصورتی‌که درب اتوماتیک در جای اصلی خود و به‌طور دقیق نصب نشود ممکن است باز و بسته شدن آن توسط ریموت به‌سختی انجام شود.
۶- برای امنیت بیشتر درب جک برقی پارکینگی از قفل‌های برقی کمک بگیرید: قفل‌های برقی کمک می‌کنند که درب‌های پارکینگ بهتر روی هم قرار بگیرند و امنیت آن‌ها را افزایش می‌دهند.
۷- محتاط‌تر برخورد کنید: از قرار دادن تنظیمات پیش‌فرض درب اتوماتیک خود در اختیار افرادی که به آن‌ها اعتماد کافی ندارید خودداری کنید. هم‌چنین اگر درب شما نیاز به تعمیر پیدا کرد از تیم پشتیبانی تولیدکننده و تعمیرکاران مطمئن بخواهید که درب اتوماتیک شما را تعمیر کنند. در ضمن اگر از جک برقی برای پارکینگ خود استفاده می‌کنید، از سالم بودن قفل معمولی درب پارکینگ خود اطمینان حاصل کنید. چون در صورت قطع شدن برق و یا خراب شدن درب اتوماتیک این قفل‌های معمولی هستند که وظیفه تأمین امنیت منزل شما را بر عهده می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *