مطالب دورژانس

راهنمای خرید جک ایتالیایی درب پارکینگ

راهنمای خرید جک ایتالیایی
راهنمای خرید جک ایتالیایی

جک های بازویی مدل فک ایتالیا یکی از پرفروش ترین و کارآمدترین جک های نصب شده در تهران و کلیه شهرستان ها توسط تیم دورژانس می باشد .شرکت ایمن فک تنها نمایندگی رسمی محصولات فک ایتالیا در ایران می باشد که دارای شعبه های مختلف در سرتاسر ایران بوده و کلیه محصولات شامل 4 سال گارانتی می باشد .

تیم دورژانس خدمات نصب ،تعمیر ، فروش و پس از فروش قطعات و محصولات فک ایتالیا را برعهده دارد.

جک ایتالیایی فک 412 یکی از نمونه های پر فروش کمپانی فک می باشد که در این مقاله بخشی از ویژگی های این جک را بیان خواهیم کرد .

عملکرد الکترومکانیک

برند FAAC در اغلب مواقع عملکرد هیدرولیک را برای محصولات خود در نظر میگیرد، اما جک FAAC 412 دارای عملکرد الکترومکانیکی می باشد. علیرغم الکترومکانیکی بودن عملکرد آن، استهلاک دستگاه بسیار پایین بوده و قابل استفاده در محیط های با تردد متوسط می باشد که کارکرد بدون صدا دارد.

تردد بالا

جک برقی پارکینگی فک مدل 412 یکی از بهترین گزینه ها برای آپارتمان های مسکونی تا 18 واحد می باشد که قادر است 18 مرتبه در ساعت باز و بسته شود. لازم به ذکر است که اگر تعداد تردد در محیط مورد نظر بیشتر از این مقدار است، بهتر است سایر محصولات برند فک را انتخاب کنید تا بدون ایجاد اختلال در نحوه عملکرد دستگاه، درب باز و بسته شود.

درجه حفاظتی IP44

جک برقی درب اتوماتیک فک مدل 412 نه تنها برای درب پارکینگ های سرپوشیده مورد استفاده قرار میگیرد، بلکه برای منازل ویلایی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

به همین دلیل لازم است به مقاومت آن در برابر گرد و غبار و نم و رطوبت توجه زیادی داشت. روکش در نظر گرفته شده برای جک این تجهیزات دارای روکش آلومینیومی بوده و شفت آن نیز فولادی و بسیار مقاوم است.

لذا نه تنها احتمال خرابی بدلیل تماس با بارش باران و برف برای آن وجود ندارد، بلکه در برابر ضربه نیز از مقاومت خوبی برخوردار هستند. با توجه به میزان مقاومت دستگاه در شرایط دمایی و محیطی مختلف به آن درجه حفاظتی IP44 تعلق گرفته است.

سرعت بسته شدن سریع

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های فنی در نظر گرفته شده برای درب اتوماتیک پارکینگی 412 FAAC می توان به تنظیم سرعت بسته شدن آن پس از عبور خودرو اشاره نمود. تنظیم این زمان بر روی فست کلوز باعث میشود تا درب با سرعت زیاد بسته شود. زمان باز شدن جک 1.2 سانتی متر بر ثانیه می باشد که قابل تنظیم به اندازه دلخواه است.

باز شدن با زاویه بیش از 90 درجه

بر اساس نوع درب و شرایط قرار گیری آن، در مرحله نصب جک پارکینگی 412 فک می توان امکان باز شدن درب با زاویه 90 و بیشتر از آن را فراهم نمود. البته لازم به ذکر است که برای تنظیم کردن زاویه باز شدن درب، در فرآیند نصب و تنظیم فاصله جک با درب و سایر قطعات باید توجه شود تا از برخورد درب با دیوار جلوگیری شود.

متعلقات جک برقی پارکینگی 412

یک عدد مرکز کنترل فک مدل 455D
 
یک عدد رسیور فک
 
یک عدد جعبه مرکزکنترل FAAC
 
یک عدد آچار خلاص کن FAAC
 
یک جفت چشمی فتوسل فک
 
دو عدد ریموت فک 868
 
دو عدد بازویی جک 412 فک
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع جک های برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *