مطالب دورژانس

راهنمای خرید انواع آرام بند دورژانس

برای اینکه بدانید کدام نوع دستگاه برای درب ساختمان شما مناسب است ، ابتدا باید نوع و جنس درب را در نظر بگیرید که از کدام قسمت ساختمان استفاده شده و از چه موادی ساخته شده است.این به شما کمک بزرگی در انتخاب نوع دارد.
آرام بندی که بر روی درب ورودی ساختمان و جنس آهن ساخته شده است نصب شده است آیا با آرامشی که روی درب چوبی ضد سرقت یا درب های چوبی داخلی آپارتمان نصب می شود از نظر سایز استفاده می شود و عملکرد آن متفاوت است.
راهنمای خرید انواع آرام بند

جنس درب

درب‌ های چوبی

با توجه به وزن ، درب های چوبی درب های سبک هستند. به طور کلی ، وزن این درب ها بین 20 تا 60 کیلوگرم است. با توجه به طبقه بندی بندی آرام ها ، اندازه های یک ، دو و سه برای درب های کشویی چوبی مناسب است.

بنابراین ، برای درب های با وزن کمتر از 20 کیلوگرم ، محدوده اندازه 1 ، برای درب های 20 تا 45 کیلوگرم ، محدودیت اندازه 2 و برای درب های با وزن 45 تا 60 کیلوگرم ، محدودیت اندازه سه است.

درب های فلزی سبک

وزن درب های فلزی سبک و فلزی سنگین تقریباً 45 تا 100 کیلوگرم است. طبق استانداردهای تعیین شده و دستورالعمل های خرید آرام بند، از آرام بندهای شماره 3 ، شماره 4 و شماره 5 استفاده شود.

برای درهای فلزی سبک (وزن بین 45 تا 60 کیلوگرم) ، از محدوده شماره 3 ، برای درهای فلزی نیمه سنگین (وزن بین 60 تا 80 کیلوگرم و 80 تا 100 کیلوگرم) ، از شماره دیگر 4 و شماره 5 استفاده کنید.

با توجه به اهمیت و ضرورت رعایت اندازه ها توجه داشته باشید که وزن درب نباید کمتر یا بیشتر از حد تحمل استفاده شده باشد. عدم رعایت این استانداردها می تواند خرابی آرام بند و آسیب ناگهانی شود.

درب فلزی سنگین

درب های فلزی سنگین با درب های مجلل و بسیار گران قیمت مطابقت دارند ، بنابراین آرام بند های این مدل دورژانس درب بسیار گران قیمت و قدرتمند هستند و برای مصرف انرژی بالا نیازی به نیروی انسانی ندارند.

سایزی که برای این نوع استفاده می شود 5 است و یک درب با وزن 150 کیلوگرم بدون هیچ مشکلی بسته می شود. بسته به نوع زمان های جک درب نصب شده بر روی آن ، دو و سه زمانه است.

یک نکته مهم در انتخاب این نوع آرام بند این است که اگر از وزن زیاد درب مطمئن نیستید ، می توانید از متخصصان دورژانس  استفاده کنید ، زیرا اگر این نوع مهار را برای درب های نیمه سنگین انتخاب کنید ، افرادی با قدرت کمتر مانند کودکان و پیرمرد نمی تواند درب را باز کند.

وزن درب

هنگام خرید آرام بند، باید یکی از اندازه های نگهدارنده را بر اساس اندازه و وزن درب انتخاب کنید. پس از نوع و مواد آرام بند کننده ، وزن درب تأثیر قابل توجهی بر کیفیت و طول عمر این وسیله دارد.

بنابراین هنگام خرید به این امر توجه ویژه ای داشته باشید.

با انتخاب آرام بند متناسب با وزن درب ، عمر دستگاه آرام بند افزایش می یابد و همیشه از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار خواهد بود. علاوه بر این ، گاهی  آرام بند ها را بررسی و روغن کاری کنید. نگهداری مداوم آرام بخش ها می تواند کیفیت و کارایی آنها را بهبود بخشد.

شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *