مطالب دورژانس

راهبند هیدرولیکی دورژانس

راهبند هیدرولیکی دورژانس
راهبند هیدرولیکی

نوعی از راهبندها که دارای سیستم محرک الکتروهیدرولیک می باشند با نام راهبند هیدرولیکی به بازار عرضه می شوند. سیستم محرک در این راهنبدها شامل یک موتور برقی، پمپ روغن، محفظه روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد. با روشن شدن موتور، پمپ روغن به حرکت درآمده و روغن را با فشار بالا از مخزن تخلیه وارد سیلندر هیدرولیک می نماید. با حرکت متغیر روغن در سیلندر هیدرولیک، پیستون درون آن به سمت بالا و پایین حرکت می کند. انتهای آزاد پیستون به شفت خروجی متصل می شود و از سمت دیگر میله راهبند نیز از مرکز دوران خود به شفت خروجی متصل می گردد. بدین ترتیب حرکت پیستون درون سیلندر هیدرولیک به میله راهبند منتقل شده و نیروی لازم برای حرکت آن تامین می شود.

راهبند دورژانس

راهبند هیدرولیکی به علت استهلاک مکانیکی کمتر نسبت به راهبند مکانیکی، برای مکان های با تردد بالا مناسب تر می باشد. راه بند های هیدرولیک را براساس ولتاژ تغذیه موتور می توان به دو گروه ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت تقسیم کرد.

مزیت عمده مدل ۲۴ ولت قابلیت افزودن باتری بک آپ برای استفاده از راه بند در هنگام قطع برق می باشد و از طرفی دیگر تجهیزات ایمنی نظیر انکودر که برای جلوگیری از برخورد میله راهبند با وسایل نقلیه به کار می رود تنها در راهبندهای ۲۴ ولت قابل استفاده می باشد.

راهبندهای هیدرولیک فک FAAC

گروه صنعتی فک ایتالیا یکی از بزرگ ترین شرکت های درب های اتوماتیک و راهبند می باشد که یکی از مهمترین و پیشگامان شرکت های صنعتی در اروپا محسوب می گردد. گروه فک ایتالیا دارای دو کارخانه تولیدی و دو مرکز تحقیق و توسعه در زمینه الکترونیک و یک R&D در حوزه مکانیک در کشور ایتالیا می باشد و همراه با هفت شرکت خارجی و بیش از ۷۰ نمایندگی در سراسر دنیا مشغول فعالیت می باشد. FAAC ایتالیا در سال ۱۹۶۵ میلادی سیستم های هیدرولیک را برای درب های پارکینگی دو لنگه طراحی و تولید نمود. محصولات هیدرولیکی کمپانی فک همانند راهبندها در ایران با گارانتی ۱۴ ساله و محصولات الکترومکانیکی با گارانتی ۷ ساله عرضه می شوند.

شرکت فک چهار مدل راهبند ۶۱۵, ۶۲۰, ۶۴۰ و ۶۸۰ B را در سبد محصولات خود تولید می کند که هر کدام از این مدل ها ویژگی ها و مزیت هایی نسبت به مدل دیگر دارند.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع راهبندهای ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک دورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *