مطالب دورژانس

( دلایل بسیار ضروری برای نصب درب اتوماتیک دورژانس )

در اتوماتیک سهولت در ورود و خروج

درب های اتوماتیک کشویی ، برقی ، صنعتی باعث سهولت در رفت آمد ارباب رجوع شده وبرای صاحبان کسب و کار از نظر بازدهی تردد، سود دو چندانی را ایجاد می کند. دو فروشگاه یا بنگاه اقتصادی که در کنار همدیگر قرار دارند را تصور کنید که  یکی به درب اتواماتیک و دیگری به درب های دستی مجهز هستند ، و کالا های  خود را در عرضه فروش قرارداده اند، مشتریان ترجیح میدهند از فروشگاهی خرید کنند که مجبور به باز و یا بسته کردن درها به دلایل گوناگون نباشند و به راحتی رفت و آمد و تردد کنند.

ورود و خروج

در اتوماتیک نمایی زیبا با طراحی شیک و فوق العاده

یک از منحصر بفردترین و خاص ترین ویژگی های درب اتوماتیک آماج صنعت آذر نمای زیبا و دیزاین فوق العاده متخصصین شرکت در اماکن تجاری ، اداری ومحل کسب و کار می باشد. به دلیل قابلیت های  نصب درب اتوماتیک به شکل های کشویی ، گرد ، نیمه گرد ، مثلثی ، گردان و … در اماکن های گوناگون و بدون محدودیت از نظر نوع رنگ ، شیشه ، فریم و ظاهر می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای تناسب و یکپارچگی با محیط پیرامون استفاده از انواع در اتوماتیک می باشد که باعث می شود نمایی متفاوت و زیبا در محل کسب و کار شما ایجاد گردد که این مسئله همراه با ایجاد ذهنیتی ماندگار ، مثبت و خاص در ذهن مشتریان تاثیر بالایی خواهد داشت.

درب اتوماتیک شیک

در اتوماتیک خوش آمد گویی و توجه به مشتریان

یکی از حرفه ای ترین مسائل اساسی بازاریابی در کسب و کار ها توجه به نیاز های ضروری مشتریان می باشد. احترام به مراجعه کنندگان و توجه به راحتی، امنیت و بهداشت مشتریان تأثیر زیادی در ایجاد نظر مثبت آنان نسبت به کسب و کارتان خواهد داشت. با تجهیز فروشگاه خود به درب اتوماتیک یا کرکره های اتوماتیک به مشتریان و مراجعه کنندگان خود خوش آمد گویی کنید.

خوش امد گویی

درب اتوماتیک امنیت و ایمنی

استفاده از درب اتوماتیک با آخرین تکنولوژی و استاندارد ، نوآوری در درب کرکره ای و کشویی هوشمند بالاترین سطح امنیت را برای مشتریان فراهم می آورد. همچنین سایر تجهیزات، ماژول ها و سیستم‌ های مدیریت یکپارچه ساختمان ها، دزدگیر، اطفاء حریق وغیره به سیستم های درب اتوماتیک شما مشتریان محترم قابل نصب می باشد.

امنیت و ایمنی

در اتوماتیک بهبود مصرف انرژی

ورودی اختصاصی محل شما با نصب درب اتوماتیک به شکلی تغییر می یابد که درب به صورت ورود و خروج به صورت اتومات باز و بسته می شود و این زمان قابل تنظیم می باشد، و در مصرف انرژی، گرما ، سرما ، رطوبت داخل محل حفظ شده و تفاوت دمایی بین  محیط داخل وخارج به کمترین حد اختلاف دما می رسد و از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی محیط داخل جلوگیری می شود.

ورود و خروج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *