مطالب دورژانس

درزگیر کرکره برقی دورژانس

درزگیر کرکره برقی
از دیگر قطعات کرکره برقی درزگیر کرکره برقی میباشد. درزگیر مویی کرکره برقی داخل ریل ها قرار میگیرد و باعث میشود کرکره برقی در حین بالا و پایین رفتن صدای ناهنجار ایجاد نکند.

وقتی صحبت از درزگیر برای کرکره برقی میشود اولین سوالی که ذهن را درگیر میکند این است که درزگیر کرکره برقی چیست و چه ویژگی دارد.

در واقع این درزگیر یک نوار مویی میباشد که از اجزای درب کرکره برقی به شمار میرود. همان طور که میدانید درب های کرکره برقی امروزه جایگاه ویژه ای در بین مردم برای خود ایجاد کرده اند و توانسته اند سطح امنیت را بهبود بخشند.

کاربرد درزگیر کرکره برقی برای جلوگیری از ایجاد سر و صدای ناهنجار هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی میباشد.

درزگیر در داخل ریل کرکره برقی قرار میگیرد و ساختار آن به صورت لاستیکی میباشد که روی آن پرز های مویی قرار گرفته است.

تیغه کرکره برقی روی ریل ها حرکت میکند و این درزگیر مانع از این میشود که تیغه ها مستقیما روی ریل در حرکت باشند و از ایجاد سایش و اصطکاک بین ریل و تیغه ها جلوگیری میکند.

لازم به ذکر است که درزگیر کرکره برقی در ابعاد و سایز های مختلفی تولد میشود که بر اساس سایز ریل و تیغه های کرکره برقی باید مناسب ترین درزگیر خریداری و نصب شود.

سایز درزگیر کرکره برقی از 500 الی 1500 میباشد که بر اساس ضخامت تیغه ها باید سایز مناسب مورد استفاده قرار گیرد. دقت داشته باشید در زمان خرید درزگیر کرکره برقی به تراکم نوار مویی دقت داشته باشید تا تراکم آن به قدری زیاد نباشد که عملکرد نوار ها را مختل کند.

ویژگی نوار مویی کرکره برقی

  • درزگیر کرکره برقی باید با استفاده از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشد و تراکم آن به حدی باشد که باعث بر هم خوردن عملکرد نوار ها نشود.
  • در صورتی که از درزگیر مناسب با ابعاد صحیح برای کرکره برقی استفاده شود میتوان در مصرف انرژی و هدر رفت انرژی نیز صرفه جویی کرد به این ترتیب در هزینه ها نیز صرفه جویی میشود.
  • در صورتی که نوار مویی استفاده شود مقاومت بالایی در برابر گذر زمان و فرسودگی خواهد داشت و میتوان آن را برای مدت طولانی استفاده کرد.
  • این نوار ها مانع از ایجاد اصطکاک و سایش میشوند و از ایجاد صدای ناهنجار جلوگیری میکنند.
  • به طور کلی میتوان از نوار های مویی در پنجره ها و کرکره برقی ها و درب های اتوماتیک به عنوان درزگیر استفاده شود و کاربرد های زیادی دارد.

قیمت درزگیر کرکره برقی

درزگیر کرکره برقی در برند ها و کیفیت های مختلفی در بازار موجود میباشد که بر اساس کیفیت آن قیمت های مختلفی دارند. اگر میخواهید باکیفیت ترین و ارزان قیمت ترین درزگیر کرکره برقی را خریداری کنید میتوانید خرید تان را از ما تهیه کنید.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ،نصب و تعمیر انواع کرکره برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
شما می توانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره  02191003369 تماس بگیرید.
دورژانس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *