مطالب دورژانس

درب اتوماتیک گردان دورژانس

در_درب-اتوماتیک-شیشه-ای-_-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-گردان دورژانس

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان برای استفاده در ساختمان‌هایی که در طول روز تعداد بازدیدکنندگان زیادی را به خود می بینند، مناسب است. بنابراین آنها به ویژه در بلوک های اداری، هتل ها و مراکز خرید محبوب هستند. علاوه بر این، هایپر مارکت ها اغلب درب‌های اتوماتیک گردان سفارشی را درخواست می‌کنند که به اندازه کافی بزرگ باشند تا چرخ‌های خرید را در خود جای دهند.
درب-گردان دورژانس

درب اتوماتیک گردان یا چرخشی

درب برقی گردان یا چرخشی (Revolving doors) معمولاً از دو، سه و یا چهار درب تشکیل می شود که به یک محور مرکزی متصل می‌شوند و حول یک محور در یک محفظه استوانه‌ای می‌چرخند.

شما معمولاً درهای اتوماتیک گردان  را در مکان هایی مانند فرودگاه ها، بیمارستان ها و مراکز خرید پیدا خواهید کرد.

نصب درب اتوماتیک چرخشی

واضح است که درهای چرخشی یا گردان بزرگ تر از درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ استاندارد هستند، نه تنها از نظر عرض، بلکه عمیق تر نیز می باشند و این درب ها می تواند قسمت بیشتری از بنای شما را اشغال کنند.

شما باید فضای خالی زیادی برای نصب درب گردان اتوماتیک داشته باشید، به خصوص اگر به یک درب گردان با قطر بزرگ برای جا دادن کالسکه، ویلچر یا چمدان نیاز دارید. 

درب گردان دورژانس

ویژگی های درب اتوماتیک گردان

1. جذاب و مدرن: نمی توان انکار کرد که درهای گردان خوکار جذاب به نظر می رسند و اغلب باعث افزایش ارزش ملک شما می شوند. وجود این نوع درب اتوماتیک در ورودی شما فوراً بر ظرافت آن می افزاید و ساختمان تجاری شما را حرفه ای تر جلوه می دهد.

2.مناسب برای کنترل آب و هوا و سر و صدا: در اتوماتیک گردان همیشه به طور همزمان هم بسته و هم بازاست ، به این معنی که گرمای محیط شما در داخل و سرما بیرون می ماند. این ویژگی برای سر و صدا نیز صدق می کند، زیرا درب ها هرگز به طور کامل باز نمی شوند. در نتیجه هیچ صدایی از خیابان به داخل نخواهد آمد.

3. مناسب برای کنترل عبور و مرور افراد: این نوع درب اتوماتیک تنها یک ورودی برای ساختمان نیست، بلکه یک خروجی نیز می باشد. این نوع از درب های اتوماتیک، اجازه ورود و خروج همزمان را به افراد می دهند. آن ها همچنین از ورود تعداد زیادی از افراد به ساختمان به طور همزمان جلوگیری می کنند که مزایای امنیتی بیشتری در بر خواهد داشت.

دلیل محبوبیت درب اتوماتیک گردان

درب های برقی گردان به دو دلیل محبوب هستند.

اول از همه، هیچ وسیله بهتری برای کنترل سرعت ورود به یک ساختمان وجود ندارد.

درهای اتوماتیک گردان از مشکلات بالقوه و خطرناک ناشی از شلوغی و ازدحام جمعیت جلوگیری می کنند و در عین حال به جریان ثابتی از افراد اجازه می دهند که دائماً وارد ساختمان شده و از آن خارج شوند.

علاوه بر این، از طریق همزمانی ورودی و خروجی ساختمان در یک سیستم کارآمد واحد، درهای برقی گردان می توانند به صرفه جویی در فضا کمک کنند.

دومین مزیت عمده درب اتوماتیک گردان خودکار این است که چه باز و چه بسته، این درب ها می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و اتلاف گرما را کاهش دهد و در عین حال آب و هوای یکنواخت را در داخل ساختمان تضمین کند.

این به ویژه در صورتی مفید است که از دربان یا کارکنان پذیرش استفاده می کنید، که اغلب مجبورند در ماه های سردتر سرماهای ناخوشایند را تحمل کنند.

ایمنی درب اتوماتیک گردان

بسیاری از مردم نگران این هستند که درب های اتوماتیک گردان ممکن است ایمن نباشند. ما همیشه درهای خود را مطابق با آخرین استانداردهای ایمنی، طراحی و نصب می کنیم. ما از سنسورهای ایمنی و سوئیچ‌های کنترلی برای نظارت دائمی بر تمام نقاط خطر بالقوه در داخل و اطراف درب گردان استفاده می‌کنیم. در صورت تشخیص انسداد بالقوه مضر، درب فوراً متوقف خواهد شد. 

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *