مطالب دورژانس

درب اتوماتیک شیشه ای و ویژگی های کاربردی آن _دورژانس

درب اتوماتیک دورژانس

درب اتوماتیک چیست ؟ از درب های اتوماتیک در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این درب ها در کلیه فضا های اداری، مسکونی تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. هدف این درب ها رفاه هرچه بیشتر افراد می باشد.

درب های برقی دارای قطعات و ریز جزئیات بسیاری می باشند که دانستن این موارد برای داشتن یک خرید موفق خالی از لطف نمی باشد.

این دربها دارای انواع مختلفی می باشد. علاوه بر این هر کدام از مدل ها دارای شکل و ظاهر مختلفی می باشد. علاوه بر آن کاربرد هر کدام نیز متفاوت می باشد.

درب اتوماتیک چیست؟

این نوع از درب ها همان طور که از نامشان پیداست بصورت اتوماتیک باز و بسته شدن می شوند. این عمل با استفاده از الکتریسیته انجام می شود. این ویژگی باعث شده آنها با نام درب های برقی بین افراد شناخته شود.

باز و بسته شدن آن با استفاده از سنسور های چشمی امکان پذیر است.

حال این سوال پیش می آید که این سنسور ها و یا درب ها بر چه اساسی تشخیص می دهند که در چه زمان باید باز یا بسته شود ؟

این درب ها دارای سنسور هایی هستند که به میزان درخواستی که دارید می توانید حساسیت آن را تنظیم نمایید. این درب ها به نسبت مدل ها و نوعی که انتخاب می نماید می توانید سرعت باز و یا بسته شدن آن را تغیر دهید این گزینه را با توجه به کاربرد ها و محل نصب میتوانید تنظیم نمایید.

 

مدل های مختلف درب اتوماتیک

درب اتوماتیک دورژانس

همان طور که در بالا به آن اشاره نمودیم درب های اتوماتیک دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها دارای شکل و ظاهر مختلفی می باشد. مجموعه دورژانس ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب های اتوماتیک با نصب کاملا حرفه ای می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه دورژانس با داشتن تجربه بالایی که در این زمینه دارند آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان می باشند. مشاورین ما می توانند با ارائه مشاوره های رایگان شما را در مسیر درست یک خرید موفق قرار دهند.

همان طور که بیان شد درب های اتوماتیک دارای انواع مدل می باشند مانند:

  • درب اتوماتیک شیشه ای
  • درب اتوماتیک تلسکوپی
  • درب اتوماتیک پارکینگی
  • درب اتوماتیک تاشو
  • درب اتوماتیک بیمارستانی
درب اتوماتیک دورژانس

درب اتوماتیک شیشه ای

این مدل از درب های عموما بین افراد بیشتر رایج می باشد و دارای نمای بسیار زیبا تری می باشد. عموما در زمانی از این درب ها استفاده میشود که در یک مکان عموما عبور و مرور زیادی باشد مانند:ادارات دولتی ،فروشگاه ها و…

این درب ها دارای مزایای زیر می باشند

  • بی صدا بودن این درب ها
  • دارای سنسور های بسیار قوی
  • دارای سیستم قطع کن

درب های اتوماتیک تلسکوپی

این درب ها عموما در زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که برای باز شدن نیاز به بازشدن بیشتری باشد به همین دلیل استفاده از این درب ها بیشتر در مراکز تجاری بسیار بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. مکانیزم درب های تلسکوپی نیز خطی بوده و مانند درب های شیشه ای عمل مینماید.

این درب ها تنها یک تفاوت با دیگر ها دارد آن هم درب های تلسکوپی عموما دارای چهار لنگه می باشند که به صورت تلسکوپ باز یا بسته می شوند. این نوع درب ها نیز دارای مزایای بسیاری می باشد از جمله :

  • درب های  تلسکوپی برخلاف ظاهر ساده ای که دارا می باشند دارای امکانات و ویژگی های بسیاری مانند 4 لت بودن یا 6 لت بودن را دارا می باشد.
  • دارای بازشوی مفیدی می باشد به نوعی که میتوانید این درب ها در تمامی مکان ها استفاده نمایید.
  • استفاده از این درب ها در واقع دارای راحتی بسیاری می باشد.

درب های اتوماتیک پارکینگی

درب های پارکینگی در واقع همان طور که از نام آن پیداست برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای اهمیت بالایی می باشد. زیرا این درب ها برای استفاده در فضایی است که عبور و مرور در آن زیاد می باشد به همین دلیل برای انتخاب یک درب مناسب باید دقت بالایی را داشته باشید.

  • ایمنی بسیار بالای این درب ها
  • دارای دو نوع نرده ای و آهنی

درب های تاشو

این نوع درب ها عموما در واقع در زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که شخص در واقع محدودیت هایی برای نصب داشته باشند. مخصوصا در زمانی که محدودیت عرضی داشته باشید در واقع میتوان گفت این گزینه بهترین مورد می باشد. این درب ها در واقع دارای دو لنگه و تک لنگه می باشد و در واقع میتوان گفت بهترین گزینه برای مکان های کم جا می باشد

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک  ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *