مطالب دورژانس

درب اتوماتیک تک لت / دو لت دورژانس

درب اتوماتیک تک لت یا دو لت یکی از پرکاربردترین درب های موجود می باشد. علت استفاده زیاد سهولت باز و بسته شدن آن و امکان نصب آن در هر فضایی می باشد. با توجه به نیاز و فضای موردد نظر این درب ها به تک لت و دو لت تقسیم می شود که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم.

مشخصات درب اتوماتیک تک لت / دو لت

همان طور که اشاره کردیم درب های اتوماتیک دارای دو نوع تک لت و دو لت می باشد. در تک لت یک لنگه ثابت و یک لنگه حرکت می کند و قابل نصب روی دیوار می باشد بنابراین فضای کمتری نیاز دارد.
دو لت آن به صورت دو نوع می باشد:
1. دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک می باشد.
2. دو لنگه متحرک بدون لنگه ثابت
نکته : درب هایی که بر روی دیوار نصب می شود نیاز به فضایی با عرض 6 متر و ارتفاع 3 متر می باشد.

 

خدمات درب اتوماتیک

مکانیزم درب اتوماتیک تک لت / دو لت

اغلب برای درب های اتوماتیک از شیشه سکوریت به اندازه 10 میلیمتری استفاده می شود. از شیشه های دوجداره نیز در برخی موارد به ابعاد 20 میلیمتری نیز در این درب ها استفادده می شود. این درب ها با توجه به نوع کاربرد به حالت هایی از قبیل دائم باز، دائم بسته، نیمه باز ( زمستانی)، ورود ممنوع یا خروج ممنوع قابل تنظیم می باشد. سایر امکانات این درب ها به شرح ذیل می باشد:
• سیستم سنسور ایمنی خطی بین درب ها
• کنترل هوشمند با قابلیت ضد برخورد

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع اپراتور شیشه ای ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید:

69 33 00 91 -021

خدمات درب اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *