مطالب دورژانس

درب اتوماتیک استیل دورژانس

درب اتوماتیک استیل چیست؟

درب استیل 2

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل زیبایی و جلوه بسیار خوبی که در محیط ایجاد می کنندف در سال 2021 با استقبال زیادی مواجه شده اند. به همین دلیل تنوع بالایی در آنها بوجود آمده و در حالت کلی به دو گروه بدون فریم و با فریم تقسیم بندی میشوند. درب اتوماتیک استیل به درب هایی گفته میشود که دارای بدنه و لت های شیشه ای بوده و به صورت با فریم اجرا میشوند. جنس فریم یا قاب در نظر گرفته شده برای این درب ها استیل بوده و به دلیل برق و جلای بسیار خوبی که دارند، در کنار لت های درب شیشه ای نمای کاملا مدرن و لوکس فراهم می کنند.

در واقع این درب ها همان درب های با قاب و فریم می باشند که جنس فریم آنها استیل بوده و به دلیل استفاده از استیل استنلس 316 و 304 در برابر ضربه، نم و رطوبت و تماس با مواد خورنده از مقاومت بالایی برخوردار هستند. متناسب با نمای ساختمان می توان انواع نقره ای و طلایی با عرض های پهن یا باریک را برای این درب ها انتخاب و در محل مورد نظر نصب و اجرا نمود. 

انواع درب اتوماتیک استیل

درب برقی از نوع استیل قابل اجرا با روکش استیل طلایی و نقره ای را می توان بر اساس نحوه باز و بسته شدن به گروه های مختلفی تقسیم بندی کرد که رایج ترین آنها عبارتند از:

درب اتوماتیک استیل کشویی

درب شیشه ای کشویی با فریم استیل یکی از لوکس ترین درب ها می باشد که در ورودی هتل، رستوران، مراکز خرید و فروشگاه ها به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. شیشه های مورد استفاده در این درب ها سکوریت بوده و بر روی لت های ثابت و متحرک اجرا میشوند.

درب اتوماتیک کشویی استیل به دلیل باز و بسته شدن در دو جهت چپ و راست، عملکرد بسیار روانی داشته و فضای کمی را اشغال می کنند. در حالت کلی می توان گفت بیشترین تقاضا برای این نوع درب ها وجود داشته و فضای بیشتری برای تردد را فراهم می کنند.

درب های کشویی استیل در محیط هایی که با مشکل و محدودیت عرض ورودی مواجه می باشند، به صورت یک طرفه اجرا شده و حتی می توان لت های ثابت را به طور کامل حذف نمود.

درب اتوماتیک استیل گردان

از دیگر نمونه های کاملا مدرن که با فریم های استیل قابل اجرا می باشند می توان به درب اتوماتیک شیشه ای گردان اشاره نمود. استفاده از فریم های استیل براق با رنگ های طلایی و شیشه های رفلکس جلوه کاملا مدرنی داشته و می تواند زیبایی نمای خارجی ساختمان را چند برابر کند. درب های اتوماتیک گردان استیل طلایی و نقره ای با توجه به نحوه اتصال لت ها به مرکز در گروه های مختلفی تقسیم بندی میشوند. برخی از این درب ها در مرکز دارای ستون مریعی بوده که به عنوان ویترین مورد استفاده قرار میگیرند.

درب اتوماتیک استیل لولایی

گروه دیگر درب های استیل دارای لت های متصل به لولا می باشند و در محیط هایی با تردد بالا مورد استفاده قرار میگیرند. این درب ها به صورت دو لت متحرک یا تک لت متحرک بر اساس شرایط محیط اجرا میشوند.

انواع فریم استیل درب اتوماتیک

علاوه بر موارد فوق ، در دسته بندی دیگر می توان بر اساس نحوه استیل کاری فریم ها این درب ها را گروه بندی نمود. استیل کاری این درب ها به صورت آینه ای با جلوه و درخشش بسیار زیاد قابل اجرا می باشد. علاوه براین، برخی از این فریم ها به صورت مات بوده و در نمونه های دیگر می توان فریم های خش دار را مشاهده نمود. کیفیت و دوام این فریم ها تفاوتی با هم نداشته و تنها از نظر جلوه و ظاهر با هم متفاوت می باشند.

همچنین لازم به ذکر است که این درب برقی از نظر میزان پهنای و عرض فریم نیز با هم متفاوت می باشند. از رایج ترین نمونه ها می توان به درب های دارای 3 و 6 سانتی متر اشاره نمود.

اپراتور درب اتوماتیک با فریم استیلی چیست؟

درب های فریم دار استیل از نظر نوع اپراتور با سایر درب شیشه ای تفاوتی ندارند و بر اساس وزن لت ها و همچنین میزان تردد از آنها اپراتورهای لابل و کابا قابل نصب بر روی آنها می باشند. به عنوان مثال، درب های سبک در محیط های خلوت اغلب دارای اپراتور لابل بوده و برای ورودی مراکز خرید و فروشگاه ها از کابا استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *